Partner serwisu
11 czerwca 2019

ŚniaDanio - metoda na porannego głoda

Kategoria: Nowości na rynku

Na zmagania z Małym Głodem i jego sprzymierzeńcem - Burczkiem nadchodzi z odsieczą ŚniaDanio! To nowa przekąska od marki Danio, czyli pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach.

ŚniaDanio - metoda na porannego głoda

ŚniaDanio to nowa kategoria produktów od Danone stworzona jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Koncepcja nowego ŚniaDanio oparta została na niezwykle prawdziwych doświadczeniach z naszego codziennego, zabieganego życia. Zdarzają nam się poranki, gdy przez brak czasu na przygotowanie porządnego śniadania, wychodzimy z domu w mało przyjemnym towarzystwie porannego Głoda. Z pomocą przychodzi tu właśnie nowe ŚniaDanio – pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Wszystko to w 3 wersjach smakowych, aby każdy dzień zaczynał się ciekawie i smacznie.Kampanię ŚniaDanio utrzymano w rozpoznawalnym przez konsumentów humorystycznym klimacie. Jednak w odróżnieniu od dotychczasowych działań obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater, będący synonimem nieustępliwego porannego głodu. Burczek, bo tak ma na imię, jest członkiem prezentowanej niedawno Ekipy Małego Głoda, która stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki.  

Konsumenci coraz częściej szukają produktów, które odpowiadają na ich potrzeby w sposób komplementarny. Jako lider kategorii chcemy realizować te oczekiwania, stąd stworzenie nowego produktu. Zależało nam na tym, aby wraz z rozwojem portfolio Danio, szła także zmiana na poziomie komunikacyjnym. Nowa kampania dla ŚniaDanio jest tego wyrazem. – komentuje Zofia Legierska, kierownik marki Danio.

Kampania ŚniaDanio

Za strategię nowego wariantu odpowiadają agencje H2O Creative i VMLY&R Poland. Idea kreatywna, projekt i nazwa opakowania, a  także kreacja postaci i key visual zostały stworzone przez H2O Creative. W ramach działań promocyjnych przygotowano również spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise.

źródło: danone.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ