Partner serwisu
02 lipca 2019

Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency

Kategoria: Aktualności

White Paper Agency dołącza do grona agencji realizujących niestandardowe projekty digitalowe dla marki Coca-Cola. Kultowy brand w wyniku przetargu wybrał koncepcje agencji oraz powierzył jej realizację projektu video branded content będącego częścią flagowej kampanii „Razem Smakuje Lepiej”. Współpraca ma charakter długofalowy.

Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency

„Smaki Bez Granic” to tytuł nowej serii podróżniczo-kulinarnej, która ma się pojawić 2 lipca na portalu Onet. Gospodarzem programu został Wiktor Mrozik, który wraz ze swoimi gośćmi przybliży widzom różnorodność kulinarną oraz kulturową Polski i zestawi ją z tradycjami panującymi w innych częściach świata. White Paper Agency opracowała pomysł kreatywny serii, a także nadzorowała jej produkcje. Projekt powstał przy współpracy z domem produkcyjnym F25. Zdjęcia trwały trzy tygodnie i były realizowane w sześciu różnych regionach Polski.

„To było nasze biznesowe marzenie i jesteśmy bardzo podekscytowani, że Coca- Cola, marka rozpoznawalna na całym świecie, zaufała nam i wybrała nas do stworzenia koncepcji oraz do realizacji swojego nowego projektu. Zależało nam, żeby wpisując się w aktualną strategię komunikacji marki pokazać w świeży, lekki sposób, jak wspólny posiłek staje się platformą do rozmowy, otwierania się na nowe relacje, wymiany spostrzeżeń ale także zwiększania apetytu na poznawanie świata i różnych kultur.

Koncepcje serii oparliśmy na zaproszeniu ciekawych młodych ludzi z różnych stron świata, influencerów mieszkających dziś w Polsce, których zabraliśmy w malownicze, często bardzo odległe
i nieznane im wcześniej miejsca. Wyzwaniem była praca z ludźmi, którzy na co dzień nie występują przed kamerami, postawiliśmy na ich naturalność i spontaniczność.” – skomentował Łukasz Sysa, CEO White Paper Agency.

Kolejne odcinki serii będą publikowane od 2 lipca co tydzień na łamach portalu Onet.

White Paper Agency zajmuje się doradztwem oraz realizacją działań komunikacyjnych dla wiodących marek. Kompetencje agencji obejmują między innymi audyt komunikacji, przygotowanie strategii, produkcje, realizacje video i zakup mediów.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ