Costa Coffee rusza z akcją #ZeroWaste
Costa Coffee dołącza do kampanii #zwłasnymkubkiem. W jej ramach rozpocznie współpracę ze Stowarzyszeniem Zero Waste. To jednak nie pierwsze proekologiczne działania, jakimi może pochwalić się sieć kawiarni.
#ZeroWaste
Jesienny sezon w Costa Coffee zapowiada się naprawdę interesująco. Poza nowościami w menu, kawiarnia ruszy z akcją proekologiczną Zero Waste. W jej ramach ze wszystkich kawiarni sieci Costa Coffee w Polsce znikną plastikowe słomki na rzecz papierowych. Ponadto kawiarnia postawi na zmniejszenie sprzedaży kawy w jednorazowych kubeczkach, zachęcając Gości do przynoszenia własnych kubków wielokrotnego użytku. Działania te mają na celu ograniczenie zużycia plastiku, którego ogromne ilości z roku na rok coraz bardziej niszczą ekosystem naszej planety.
Promocja
Akcja #zwłasnymkubkiem wystartuje w sezonie jesiennym. Każdy Gość kawiarni, który zakupi dowolną kawę/herbatę na wynos we własnym kubku i zeskanuje QR Kod karty z aplikacji Costa App, otrzyma rabat w postaci kuponu w aplikacji, w wysokości 1zł na kolejny zakup kawy/herbaty na miejscu w porcelanie lub na wynos we własnym kubku. Rabat -1zł na aplikacji ważny jest 30 dni. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest posiadanie i skorzystanie z aplikacji Costa App przy zakupie pierwszej kawy/herbaty we własnym kubku na wynos.
Costa Coffee jest eko!
Inicjatywa #zwłasnymkubkiem to kontynuacja działań proekologicznych sieci Costa Coffee. W lipcu br. sieć kawiarni została partnerem kampanii #WCIĄŻZMIENIAMY, która propaguje recykling odpadów. W jej ramach na ulicach Warszawy pojawiły się recyklomaty, do których można wrzucać plastikowe odpady. Wrzucając butelkę do recyklomatu, można uzyskać 20% zniżki na dowolny napój przygotowany przez baristę we wszystkich kawiarniach Costa Coffee, oczywiście we własnym kubku.
Komentarze