Partner serwisu
04 grudnia 2019

Żołądkowa Kolonialna – nowość z portfolio Stock Polska już na rynku

Kategoria: Aktualności

Stock Polska rozszerza portfolio marki Żołądkowa i wprowadza na rynek nową wódkę smakową w wersji premium. Żołądkowa Kolonialna w dwóch wariantach smakowych – z Nutą Brandy i z Nutą Whiskey to powrót kultowej marki do jej wódczanych korzeni.

Żołądkowa Kolonialna – nowość z portfolio Stock Polska już na rynku

Tradycja gorzelnicza

Nowość od Stock Polska – wódka Żołądkowa Kolonialna - to marka bazująca na oryginalnej recepturze Żołądkowej Gorzkiej z XIX wieku. Wtedy to Polacy połączyli tradycję wytwarzania najlepszej wódki z egzotycznymi składnikami przywożonymi z zamorskich kolonii. Żołądkowa Kolonialna, bazując na tym dziedzictwie, łączy aromat dzikich, gorzkich pomarańczy z najdalszych zakątków świata z luksusowymi przyprawami oraz nutami leżakowanej w dębowych beczkach brandy oraz whiskey. To połączenie sprawia, że smak nowego produktu jest niezwykle bogaty i złożony, a koneserzy wyszukanych trunków bez wątpienia nie przejdą obok niej obojętnie.

- Żołądkowa Kolonialna to produkt z segmentu premium. Do jego stworzenia przyczynił się między innymi trend premiumizacji na rynku alkoholowym – konsumenci coraz częściej wybierają produkty z wyższej półki cenowej i szukają ciekawych połączeń smakowych. To również odpowiedź na potrzeby fanów Żołądkowej Gorzkiej, którzy w nowym wariancie – Żołądkowej Kolonialnej - odnajdą kultowy smak w odmienionej, wzbogaconej smakowo wersji - mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager, zajmujący się rodziną marki Żołądkowa w Stock Polska.

Na rynku pojawiły się dwa warianty smakowe o mocy 38% – Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy i z Nutą Whiskey. Oba dostępne są w pojemności 500 ml, również w zestawach prezentowych ze stylową piersiówką. Żołądkowa Kolonialna w eleganckim opakowaniu to także idealna propozycja na świąteczny prezent lub spotkanie w gronie rodziny i przyjaciół.

Wprowadzenie do sprzedaży wódki Żołądkowa Kolonialna będzie wspierane działaniami PR, kampanią w mediach społecznościowych i magazynach handlowych oraz materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach.

Wódka Żołądkowa Kolonialna. Każdy łyk to nowa podróż.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ