Partner serwisu
13 marca 2020

Nowy wizerunek ETERNO

Kategoria: Agro Przemysł

Zmieniliśmy nie tylko nasze logo… czytamy na stronie polskiego producenta przetworów owocowo-warzywnych.

Nowy wizerunek ETERNO

Nasze produkty i ich jakość zasługują na odpowiednią oprawę. Gorąco wierzymy, że produkty z naszym nowym wizerunkiem będzie łatwiej odnaleźć na sklepowej półce a dzięki nowoczesnemu wyglądowi, zgodnemu z najnowszymi trendami, staną się one bardziej atrakcyjne wizualnie i będą się lepiej prezentować. Mamy również nadzieję, że nasze wysiłki spowodują, iż marka stanie się jeszcze bardziej interesująca, ponadczasowa i atrakcyjna również dla przyszłych pokoleń.

Nowe etykiety zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami, w duchu minimalizmu, jednak dzięki użyciu ręcznie malowanych elementów udało nam się ocieplić ich prostą formę.

Kolejnym bardzo istotnym elementem był wybór papieru, na którym zostaną one wydrukowane. Nie szukaliśmy papieru, który spełni jedynie nasze wymogi estetyczne. Bardzo ważny był dla nas fakt, w jaki sposób ten papier powstał. Nasz wybór padł na papier z certyfikatem organizacji Forest Stewardship Council® (FSC®). 

Zmieniliśmy również czcionkę. Dzięki wprowadzeniu tej zmiany informacje na etykiecie stały się bardziej czytelne.Postanowiliśmy także ujednolicić nasze opakowania po to, aby nasze produkty stały się bardziej spójne. Dzięki temu zabiegowi będą się pięknie prezentować na sklepowych półkach. Jednak to wciąż my! Nadal jesteśmy Eterno. Nowoczesne, spójne i mamy nadzieję, łatwiej rozpoznawalne i jeszcze bardziej atrakcyjne - podsumowuje zespół ETERNO.

źródło: ETERNO
Tagi: ETERNO
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ