Między owocami, zbożami i warzywami. Musy Tymbark to wygodna przekąska
Musy Tymbark to idealne przekąski między posiłkami, niezależnie od tego, jak spędzamy czas, gdzie jesteśmy i jakie aktywności mamy. Nowa kampania marki skupia się właśnie na tym, jak wiele jest okazji, by sięgać po ulubiony mus.
Mus Tymbarku to wygodna przekąska między innymi… dla Ciebie. Gdy masz ochotę na zjedzenie czegoś między posiłkami, między spotkaniami, między ćwiczeniami, po prostu MIĘDZY różnymi momentami w ciągu dnia: Musy Tymbark sprawdzają się na każdą okazję dzięki wygodnym opakowaniom, prostym składom, różnorodnej ofercie połączeń smakowych.
Musy Tymbarku to porcja owoców dla wszystkich, którzy żyją w biegu, ale wiedzą, jak ważne jest to, by sięgać po wartościowe przekąski. Dlatego w ofercie marki znalazły się musy 100% owoców, owoce i zboża oraz nowe musy owocowo-warzywne.
W najnowszej kampanii Tymbark pokazuje różnorodne, codzienne sytuacje, w których warto sięgać po musy, m.in. przerwę w biurze, podróż, czy aktywność fizyczną. Promocji musów towarzyszy wdrożenie nowości, jaką jest linia musów z warzywami. w skład której wchodzą 3 smaki: Pierwsza propozycja to burak z truskawką i jabłkiem. Druga łączy marchew i dynię z mango, ananasem, jabłkiem i bananem. A trzecia to biała marchew i pasternak połączone z jabłkiem, gruszką i bananem.
Komunikacja marki pojawia się wszędzie między nami! Szeroka kampania łączy szereg wykorzystywanych narzędzi i kanałów: telewizję, platformy VOD, YouTube, kreacje na przystankach autobusowych i w bankomatach, materiały POS w sklepach, a także działania digitalowe i komunikację w social mediach. inf
Komentarze