Partner serwisu

Carlsberg Polska – wzrost szybszy niż rynek

Kategoria: Z życia branży

W 2013 roku sprzedaż Carlsberg Polska rosła szybciej niż rynek, osiągając najwyższe w historii firmy  udziały  ilościowe na poziomie 20% (wzrost o 1,5 p.p.) i wartościowe 19,4% (wzrost o 1,6 p.p.). Dzięki wprowadzonym z sukcesem innowacjom produktowym oraz właściwej strategii marek, firma zanotowała 5% wzrost sprzedaży pod względem ilościowym i ponad 6% wartościowo.

Carlsberg Polska – wzrost szybszy niż rynek

Dla branży był to rok spadków na poziomie –2%, wg GUS. Jedną z głównych przyczyn takiego wyniku było bardzo późne i zbyt gorące lato, drugą z kolei - nadal znaczny spadek optymizmu konsumenckiego (wg grupy badawczej IPSOS) i związanych z nim wydatków. Mimo ujemnych wyników, jakie zanotowała branża,  dla Carlsberg Polska rok 2013 był rokiem wzrostów udziałów rynkowych i dalszego umacniania pozycji marek.

Za dobrymi wynikami Carlsberg Polska stoją wprowadzone  innowacje produktowe, które ożywiły rynek i  stanowiły odpowiedź na nowe trendy konsumenckie.  Jest to także  zasługa konsekwentnych strategii takich marek jak Harnaś, Kasztelan, Somersby – mówi Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska. Wyróżnieniem jest dla nas to, że nasze starania docenili klienci. W badaniu ich satysfakcji wypadliśmy najlepiej spośród ocenianych producentów piwa – dodaje.

Rok 2013 dla Carlsberg Polska można określić rokiem wielu nowości. Kategoria tzw. Beer Mixów, w tym Radlery i marka Somersby, które zanotowały 70% wzrost w ujęciu ilościowym, jednoznacznie pokazują, że konsumenci posiadają coraz szerszą wiedzę na temat gatunków piw oraz oczekują nowych ciekawych smaków.

 Źródło: Carlsberg Polska

 Zdjęcie: Carlsberg Polska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ