Warka Radler w wariancie 0.0%
Radler – lekki mix jasnego piwa i naturalnej lemoniady od momentu wprowadzenia w 2012 r. jest wielkim sukcesem Grupy Żywiec. Radler Warka w dwóch wariantach smakowych (cytrusowy i jabłkowy) to najlepiej sprzedający się radler w Polsce (ponad 50% udziałów w rynku). Jego sprzedaż w 2013 r. przewyższyła sprzedaż wszystkich pozostałych radlerów łącznie. Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów lekkimi napojami, 1 kwietnia 2014 r. Warka Radler wchodzi na rynek w wersji bezalkoholowej.
Warka Radler 0,0% to mix piwa bezalkoholowego i cytrynowej lemoniady – klasyczny wariant smakowy, wybierany przez 75 % kupujących piwa tego rodzaju. Jest mniej słodki, niż popularne gazowane napoje orzeźwiające, ma także mniej kalorii.
Nowy wariant radlera od Warki dostępny będzie w tych samych opakowaniach, co wariant cytrynowy i jabłkowy tj. w butelce zwrotnej 500 ml, puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml. Nowością będą wygodne puszki o pojemności 330 ml.
Źródło: Grupa Żywiec