Złoty medal przyznany Stock Prosecco w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów!
Prosecco z oferty Stock Polska w wariancie 200 ml zostało wyróżnione złotym medalem w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów w kategorii win. Celem plebiscytu było wybranie produktów, zasługujących na miano najlepszych w swoich segmentach, a zwycięzcy zostali wyłaniani przez ankietowanych konsumentów.
Bąbelki górą!
Kategoria win musujących z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, a szczególnie ważną rolę w tym segmencie odgrywa prosecco. Jego uniwersalność sprawia, że jest doskonałym wyborem o każdej porze roku i na każdą okazję, a elegancki charakter pozwala przemienić nawet kameralne spotkanie w niezapomnianą celebrację. Nic więc dziwnego, że w tegorocznym badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów w kategorii win również zatriumfowały „bąbelki” – złoty medal trafił do nowego wariantu 200 ml Prosecco z oferty Stock Polska.
– Nieustannie obserwujemy trendy, które aktualnie panują wśród konsumentów i robimy wszystko, by wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Poręczny wariant 200 ml naszego Stock Prosecco powstał w odpowiedzi na rosnącą popularność mniejszych formatów alkoholi bąbelkowych. Złoty Medal przyznany mu w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów jest nie tylko potwierdzeniem najwyższej jakości naszego trunku, lecz także ogromną motywacją do dalszych działań związanych jego rozwojem, by wciąż podbijał kolejne serca i podniebienia – mówi Magdalena Spodarek, Junior Marketing Specialist w Stock Polska.
Stock Prosecco Treviso to doskonałe wino musujące, wytwarzane ze starannie wyselekcjonowanych szczepów winogron. Konsumenci sięgają po nie zarówno latem, ze względu na jego lekki, orzeźwiający smak, jak i zimą – w okresie karnawału, Sylwestra i Walentynek, gdy okazji do celebrowania jest więcej. Oba warianty butelki – standardowy 750 ml oraz poręczny 200 ml – zachwycają pięknym designem, idealnie wpisując się w aktualny trend premiumizacji. Prosecco z oferty Stock Polska łączy najwyższą jakość, elegancki charakter i wygodę spożycia.
Najlepsze w swojej kategorii
Celem badania Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów jest wybranie najlepszych produktów spośród tych, które trafiły do sprzedaży w minionym roku. Zwycięzcy zostali wybrani na podstawie ankiet przeprowadzanych na próbie 1000 konsumentów (osób między 18. a 65. rokiem życia), którzy regularnie korzystają z produktów należących do kategorii objętych badaniem. Organizatorem plebiscytu jest Instytut GfK, łączący pasję badawczą 13 000 ekspertów z 80 latami doświadczenia w analizowaniu i interpretowaniu danych. Ze względu na pandemię koronawirusa, tegoroczna, jubileuszowa gala została zrealizowana w formie online. Plebiscyt był prowadzony przez Tomasza Kammela.
Komentarze