Partner serwisu
08 marca 2021

Serki homogenizowane OSM Piątnica z mocnym wsparciem promocyjnym

Kategoria: Aktualności

OSM Piątnica prowadzi intensywną kampanię serków homogenizowanych. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz digital, w tym VOD, YouTube, Facebook, a także Instagram. Piątnica niezmiennie promuje serki homogenizowane hasłem: „najlepsze coś by się zjadło”, a bohaterem najnowszej kampanii jest Serek homogenizowany stracciatella – z chrupiącymi cząstkami prawdziwej czekolady.

Serki homogenizowane OSM Piątnica z mocnym wsparciem promocyjnym

Serki homogenizowane z Piątnicy od chwili wprowadzenia do oferty OSM Piątnica cieszą się olbrzymim zainteresowaniem konsumentów, a dodatkowo znana i rozpoznawalna marka, jaką jest Piątnica zapewnia wysoką rotację produktów w sklepach. Warto więc zadbać o ich dostępność i dobrą ekspozycję na półce.


Takie słodkie coś na ząb – z Piątnicy, no bo skąd!
Serki homogenizowane z Piątnicy to prawdziwa klasyka wśród serków. Najwyższa jakość mleka od regionalnych dostawców i starannie dobrane dodatki gwarantują ich wyjątkowy smak. To najlepsze, co by się zjadło między posiłkami.
Produkty OSM Piątnica doceniane są przez konsumentów za wysoką jakość, prosty skład i znakomity smak. Serki homogenizowane Piątnica nie zawierają sztucznych dodatków ani aromatów. Sprawdzają się zarówno, jako składnik pożywnego śniadania, jak i wartościowa przekąska do spożycia o każdej porze dnia, kiedy pojawi się myśl „coś by się zjadło”. Serki homogenizowane OSM Piątnica dostępne są w 4 wariantach smakowych. Serek o smaku truskawkowym to smakowite połączenie delikatnego serka z soczystymi truskawkami. Serek stracciatella to wyjątkowy produkt na rynku – łączy kremową konsystencję z chrupiącymi cząstkami prawdziwej czekolady, zapewniając wyjątkowe doznania smakowe. Serki homogenizowane waniliowy i naturalny stanowią doskonały pomysł na pożywną przekąskę dla wielbicieli klasycznych smaków.


Kampania promocyjna serków homogenizowanych
Serki homogenizowane z Piątnicy to znany i ceniony produkt, który z dodatkową promocją gwarantuje sukces sprzedażowy. W czasie 5-tygodniowej kampanii, trwającej do 4 kwietnia, produkty będą wspierane w telewizji, w digitalu oraz w mediach społecznościowych. W spotach reklamowych po raz kolejny występuje znana już konsumentom Babcia Eugenia: https://www.youtube.com/watch?v=PrPkNDciazc

 

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ