Chmiele Cytrusowe – pełne orzeźwienia nowości od Lech Premium i Lech Free 0,0%
Orzeźwienie i świeże cytrusowe nuty smakowe to cechy charakterystyczne dwóch nowych pozycji w portfolio Kompani Piwowarskiej: Lech Chmiele Cytrusowe oraz Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0%. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były chmiele Citra i Cascade. Nowości dostępne są w sklepach już od marca.
Lagery to popularna kategoria piwa. Nie oznacza to jednak, że producenci mogą osiąść na laurach, gdyż klienci regularnie szukają nowych odsłon tego złocistego napoju. W odpowiedzi na oczekiwania miłośników Lecha portfolio marki powiększyło się o kolejny wariant - Chmiele Cytrusowe w wersji bezalkoholowej i z procentami. Czym różni się nowy lager od znanej wszystkim klasycznej wersji? Poznańscy browarnicy stworzyli recepturę, dzięki której możemy poczuć przyjemny, orzeźwiający zapach chmielu, który łączy nuty cytrusowe i żywiczne. Warto podkreślić, że chmiele Citra i Cascade nie wpływają na poziom odczuwanej goryczki w nowym piwie. Dzięki temu, że są one dodawane na samym końcu warzenia Lech Chmiele Cytrusowe ma lekki i wyważony smak.
Czym są chmiele cytrusowe, które posłużyły za inspirację do stworzenia nowych wariantów piwa Lech Chmiele Cytrusowe? Chmiele te, zwane także amerykańskimi, stanowią podstawę ostatniej kraftowej rewolucji piwnej na świecie. Większość z nich została wyhodowana na terenie Stanów Zjednoczonych w ciągu ostatnich 30 lat. Cechą charakterystyczną dla nich są wyczuwalne nuty skórek owoców cytrusowych m.in. limonki i grejpfrutów połączonymi z nutami żywicznymi.
Lech Chmiele Cytrusowe to lekkie w smaku piwo, które będzie znakomitym dopełnieniem wiosennych i letnich wieczorów. Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0% to idealny wybór dla osób szukających orzeźwienia przez cały dzień. Oba warianty znajdą uznanie w oczach miłośników piwa poszukujących nowości, a także ceniących rześki smak z lekkim posmakiem goryczki. Produkty dostępne są
w butelkach i w puszkach o pojemności 500 ml.
Nowe warianty z rodziny Lecha wesprze szeroko zakrojona kampania telewizyjna, digitalowa oraz widoczny branding w punktach sprzedaży. Za strategię komunikacji ATL odpowiada agencja Bardzo, projekty opakowań zostały wypracowane przez PRISM Studio, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital koordynuje agencja Cut the Mustard, a za współpracę z influncerami i komunikację PR odpowiada Tailor Made PR.
Komentarze