Partner serwisu

Wystartowała kampania społeczna „Weź mnie w obroty”

Kategoria: Z życia branży

Wystartowała kampania społeczna „Weź mnie w obroty” dedykowana jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań wykorzystywanych w branży spożywczej - szklanej butelce zwrotnej.
 

Wystartowała kampania społeczna „Weź mnie w obroty”

„Weź mnie w obroty” stanowi apel do Polaków, aby zwracać butelki do sklepu i w ten sposób przyczynić się do dbałości o środowisko naturalne. Organizatorem kampanii jest Carlsberg Polska,producent marek piwa w butelkach zwrotnych. Patronat merytoryczny objęła Fundacja Nasza Ziemia a ambasadorem kampanii został Piotr Rogucki. Działania zaplanowane są do września 2014 roku.

Więcej informacji znajdą Państwo na: www.wezmniewobroty.pl

 

Źródło: Task Force Consulting Sp z o.o.

 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ