Dwie marki Kompanii Piwowarskiej z tytułem Hit Handlu 2021
Marka Lech Free 0.0% oraz Żubr zostały docenione przez detalistów i czytelników miesięcznika „Handel” w konkursie Hit Handlu 2021. Plebiscyt realizowany nieprzerwanie od 20 lat przez wydawcę miesięcznika „Handel” jest ważnym głosem detalistów, który pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG.
Według zebranych głosów, w tej edycji konkursu Hit Handlu 2021, piwo Lech Free 0.0% w butelce zostało ocenione jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii piw bezalkoholowych. Jako piwo z procentami najchętniej wybierane przez konsumentów w 2021 wskazano Żubra.
– Są to kolejne wyróżnienia dla naszych marek w tym badaniu. Bardzo nas cieszy fakt, że w tym roku konsumenci docenili dwie z nich – Lecha Free 0.0% oraz Żubra. W kontekście sprzedaży są to głosy najlepiej odzwierciadlające rzeczywistość. Zawsze uważnie przyglądamy się i analizujemy potrzeby i preferencje konsumentów, a te tytuły pokazują, że podejmowane przez nas działania są słuszne – skomentowała Natalia Rostkowska, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej.
Jest to już 20 edycja konkursu w 28-letniej historii magazynu „Handel”. Zwycięzcy zostali wytypowani w ankiecie telefonicznej jako najchętniej wybierane marki i produkty. W dwuetapowym badaniu przeprowadzonym przez niezależne firmy badawcze Brainlab i CMR zbadano łącznie sprzedaż produktów w 66 kategoriach. Na potrzeby badania przeanalizowano około 400 mln transakcji zarejestrowanych w sklepach małoformatowych do 300 mkw. w okresie ostatnich 12 miesięcy.
Zwycięzców ogłoszono 15 czerwca br.
Komentarze