Partner serwisu
01 lipca 2014

Efektywny początek roku MLEKOVITY

Kategoria: Z życia branży

MLEKOVITA osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe w pierwszych pięciu miesiącach 2014 roku. Firma zamknęła je z aż ponad 25-procentową dynamiką sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku 2013.

Efektywny początek roku MLEKOVITY

Pasmo sukcesów

Dynamika sprzedaży potwierdza doskonałą kondycję MLEKOVITY, której celem na rok 2014 jest kolejny rekord wysokości przychodów, które w roku 2013 wyniosły 3,503 mld złotych. Na już osiągnięty sukces i realizację założonych planów składa się rozwój dystrybucji na rynkach zagranicznych oraz inwestycje w krajową bazę produkcyjną, w tym warte blisko 140 mln złotych inwestycje z ostatniego roku: w budowę nowej fabryki serów twardych dojrzewających, rozbudowę fabryki produktów fermentowanych, proszkownię serwatki, linię napełniającą do produkcji mleka i produktów w procesie UHT wraz z systemem opakowaniowym, oraz inwestycje w bazę logistyczną poprzez zwiększenie powierzchni magazynowej w Grupie MLEKOVITA o ponad 10 tys. m2. Wszystkie poskutkowały uhonorowaniem MLEKOVITY nagrodą specjalną INNOWACJE 2013 jako największego innowatora wśród inwestorów w RANKINGU INNOWACJE 2013, organizowanym przez „Kurier Poranny” i Naczelną Organizację Techniczną w Białymstoku.

Nagrody i wyróżnienia

MLEKOVITA rozwija również bazę produktową, oferując nowe wyroby, których innowacyjność i najwyższa jakość zyskały uznanie i zdobyły nagrody na krajowych i międzynarodowych targach i konkursach, eksponując sukces i progres całej Grupy MLEKOVITA. Tylko od początku 2014 r. produkty MLEKOVITY zyskały nagrody i wyróżnienia: produkty Mlekovity w X edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności Laur Konsumenta 2014 zajęły pierwsze miejsce w kategorii producenci serów żółtych twardych oraz w plastrach, Masło Klarowane otrzymało Medal Europejski podczas Finału XXV Edycji Medalu Europejskiego, Ser Sokół 150 g triumfował w kategorii „Sery żółte i wędzone” w VII edycji konkursu „Przeboje FMCG 2014” organizowanego przez magazyn „Życie Handlowe”, Masło Klarowane i Masło Polskie zostały wyróżnione w liście 100 Najlepszych Produktów czasopisma Men’s Health, Mleko Polskie 2% i Masło Klarowane zostały nagrodzone tytułem „Produkt na Medal 2013” w konkursie organizowanym przez dwutygodnik „Pani Domu”.

Źródło: inf. prasowa SM MLEKOVITA

Źródło fot. freeimages.com

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ