Partner serwisu
01 czerwca 2022

Kompania Piwowarska ponownie nagrodzona w konkursie CSR

Kategoria: Agro Przemysł

Kompania Piwowarska otrzymała Srebrny Listek CSR w 11. edycji zestawienia dobrych praktyk tygodnika POLITYKA. Lidera rynku piwa doceniono za wprowadzone rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz za prowadzenie transparentnej polityki informacyjnej tych działań. Listki CSR POLITYKI wręczono podczas uroczystej gali 31 maja br.

Kompania Piwowarska ponownie nagrodzona w konkursie CSR

Kompania Piwowarska otrzymała w tym roku Srebrny Listek CSR za działalność operacyjną, w której firma uwzględnia wszystkie kluczowe rozwiązania normy ISO 26000, bazuje na najlepszych lokalnych i globalnych praktykach zarządczych i stosuje międzynarodowe standardy. Istotnym elementem zarządzania jest także system zarządzania etyką oraz najwyższe standardy zarządzania personelem. Od pierwszej edycji zestawienia Kompania Piwowarska otrzymała: pięć Srebrnych Listków CSR, pięć Złotych Listków CSR i Super Złoty Listek CSR.

 

126 firm zgłoszonych do 11. edycji plebiscytu

Aby wziąć udział w zestawieniu, firmy musiały wypełnić ankietę online opracowaną na podstawie wytycznych normy ISO 26 000. W tej edycji plebiscytu oceniano działania firm w obszarach zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego (ang. Environmental, Social and Governance, ESG). Ze względu na sytuację na rynku oraz zaangażowanie firm i organizacji na rzecz Ukrainy, tygodnik ocenił również te działania. Pytania dotyczące wsparcia dla Ukrainy i uchodźców były jednym z dwóch obszarów realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG’s). Drugim były kwestie odpowiedzialnej konsumpcji: pkt 12 SDG oraz klimatu pkt 13 SDG.

Do 11. edycji plebiscytu zgłosiło się 126 firm. Projekt powstał we współpracy z partnerami merytorycznymi: firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

Kompania Piwowarska

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 36,1% (dane GUS, 2021), zatrudniającym ponad 2700 osób. W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack. Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0% oraz szeroki wybór piw smakowych.

 

Zrównoważony rozwój

Kompania Piwowarska realizuje cele zrównoważonego rozwoju określone w strategii Lepsza Przyszłość 2030 opartej na czterech filarach: Planeta, Ludzie, Portfolio i Profit m.in.: redukując emisję CO₂, minimalizując zużycie zasobów naturalnych, zamykając obieg opakowań, poddając odzyskowi blisko 100% odpadów powstających w procesie produkcji.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi – silnej marki na globalnym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności.

Więcej informacji: www.kp.pl.

źródło: inf. prasowa
fot. inf. prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ