Kolejna odsłona kolorowego konkursu
Marka Somersby przygotowała drugą edycję konkursu „Graj w kolory”. Tym razem będzie można „odpicować swoją lożę chilloutu”, czyli wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to aż pół miliona złotych, a promocję będą wspierać m.in. eko-murale, współpraca ze influencerami, kampania w TV i Internecie.
Polacy zaczęli doceniać posiadanie własnej, zielonej przestrzeni, gdzie można się wychillować z rodziną czy znajomymi. Niesłabnącą popularnością cieszą się działki rekreacyjne i mieszkania z balkonami, tarasami lub ogródkami. Jednak stworzenie własnej wyjątkowej przestrzeni wiąże się także ze sporym wydatkiem, na który nie każdy może sobie pozwolić. Tak zrodził się pomysł na konkurs „Graj w kolory”. Marka Somersby daje konsumentom możliwość wygrania pieniędzy na stworzenie na swoich balkonach, tarasach, w ogródkach czy na działkach wyjątkowej przestrzeni do odpoczynku i chillout’u.
Konkurs wystartował na początku czerwca i zakończy się 31 sierpnia br. Składać się będzie z 5. rund – w każdej uczestnicy konkursu muszą odpowiedzieć na jedno pytanie. W każdej rundzie do wygrania jest jedna nagroda główna w wysokości 50 tysięcy złotych i 10 nagród po 5 tysięcy każda. Łącznie do wygrania w pięciu rundach jest pół miliona złotych. Mechanizm konkursu jest prosty – należy kupić butelkę promocyjną napojów piwnych Somersby, wariantów alkoholowych lub 0,0%, wpisać kod spod kapsla na stronie www.somersby.pl lub napisać wiadomość na Messanger fanpage’u Somersby, a następnie udzielić kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zwycięzcy konkursu są ogłaszani po zakończeniu każdego etapu na stronie Somersby.pl.
Somersby nawiązało również współpracę z projektantkami ogrodów – Izą Szarmach i Olgą Piórkowską z Fabryki Ogrodów, które stworzą pięć projektów przestrzeni przeznaczonych na odpoczynek w ogrodzie, na balkonie i tarasie, w rodzinnym ogródku działkowym lub salonie. Projekty te będą zamieszczone na stronie Somersby jako inspiracja. Marka będzie również współpracować z 5-cioma influencerami, których zadaniem będzie przeprowadzenie metamorfozy własnych ogródów, balkonów, tarasów, bazując na projektach przygotowanych przez Izę i Olgę, i podzielenie się nimi w mediach społecznościowych.
W ramach promocji, w czasie wakacji, powstaną eko-murale namalowane farbą antysmogową. W sklepach pojawią się też materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o promocji.
Za koncepcję i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Havas Warsaw, za produkcję reklamy dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initative. Działania digital prowadzi agencja Isobar. Key visual i materiały POSM stworzyła agencja NAV agency.
Komentarze