Światowy Dzień Prosecco z Mionetto
Firma Henkell Freixenet Polska, mająca w swoim portfolio ulubione prosecco Polaków – Mionetto Prosecco, z wielkim przytupem świętowała Międzynarodowy Dzień Prosecco (13 sierpnia). Były konkursy z nagrodami w social mediach, a także w sklepach stacjonarnych w całej Polsce. Najwięcej atrakcji czekało na wielbicieli włoskich bąbelków w Gdańsku.

Tam, w specjalnej strefie Mionetto na 762. Jarmarku św. Dominika, można było schłodzić się lampką prosecco, posmakować koktajli przygotowywanych na jego bazie, a nawet zatańczyć w rytmie dolce vita…
– Jako lider na polskim rynku, nadaliśmy ton tym obchodom – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska, odpowiedzialna za koncepcję eventu. - Pamiętajmy, że prosecco to styl bycia i życia. Włosi są w tym niedoścignieni. Cieszę się, że tak szybko się od nich uczymy. Impreza odbyła się po raz pierwszy i już wiemy, że na pewno nie ostatni! – podsumowuje Anna Pawłowska-Kruzińska.
Pochodzące z włoskiego regionu Treviso Mionetto Prosecco to lider na polskim rynku – numer „1” jeśli chodzi o sprzedaż. Mionetto rośnie trzy razy szybciej niż cała kategoria prosecco.[1] Wino wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku.
[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż ilościowa MAT APRIL 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco
Komentarze