Henkell Freixenet Polska: „Zbliża się najlepszy czas dla branży winiarskiej”
Nie jest tajemnicą, że końcówka roku to dla branży winiarskiej najlepszy czas. To moment, w którym zarówno wina musujące, jak i spokojne, odnotowują znaczące wzrosty sprzedaży. Trudno bowiem o bardziej elegancki prezent niż butelka wina.
Dla naszego lidera rynkowego w kategorii prosecco - marki Mionetto - IV kwartał roku to wyjątkowy moment sprzedażowy. Z wielką satysfakcją obserwujemy coraz szersze grono konsumentów, którzy celebrując małe i wielkie momenty, wybierają właśnie Mionetto Prosecco.
Od września rozpoczyna się sezon na grzane wina - mają one umilać nastrój jesiennych wieczorów
i wszelkich okoliczności związanych z nadchodzącą zimową aurą. Grzane wino jest alkoholem, które konsumentom kojarzy się z atmosferą domowego ciepła. Nasz korzenny Grzaniec Gotycki z pewnością trzeba mieć na sklepowej półce!
Z naszych obserwacji wynika, że w okresie świątecznym ważna jest nie tylko jakość wina, ale i forma opakowania. Dlatego konsumenci bardzo chętnie sięgają wtedy po zestawy prezentowe, np. Mionetto z dwoma kieliszkami czy Freixenet w dwoma kieliszkami, wręcz idealne na prezent. Zauważyliśmy też, że właśnie w tym czasie niezwykle chętnie wybierane są nasze wina z linii Freixenet, zamknięte w kryształowych, niezwykle eleganckich butelkach. Znajdziemy tam zarówno prosecco czy cavę, jak i wina spokojne - chianti czy pinot grigio. Są idealne zarówno na świąteczny stół, jak i podarowane w prezencie!
Anna Pawłowska-Kruzińska
Szef Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska
Komentarze