Partner serwisu
18 listopada 2022

Tarczyński wprowadza na rynek kabanosy 100% z kurczaka. Te zobaczymy w najnowszej, piłkarskiej kampanii marki

Kategoria: Aktualności

Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących jej piłkarskich spotach.

Tarczyński wprowadza na rynek kabanosy 100% z kurczaka. Te zobaczymy w najnowszej, piłkarskiej kampanii marki

Nowość w kategorii
Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka zostały stworzone z myślą o konsumentach, którzy chcieliby ograniczyć ilość tłuszczów w swojej diecie, nie rezygnując przy tym ze swojej ulubionej, mięsnej przekąski. Są więc idealnym produktem zarówno dla tych, którzy uprawiają aktywnie sport, jak i osób, które uwielbiają sportowe emocje przed telewizorem w gronie znajomych.


W składzie znajdziemy 185 g mięsa na 100 g produktu i aż 40 proc. mniej tłuszczu niż w kabanosach drobiowych z wieprzowiną z tej samej linii, które według danych Nielsena (2022) są nr 1 w sprzedaży całej kategorii kabanosów w Polsce.


Rynkowa nowość to kolejny wariant smakowy mięsnych przekąsek z portfolio Tarczyński Exclusive, które jako „Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski” będą m.in. doskonałym elementem kibicowania biało-czerwonym w piłkarskich zmaganiach.


Będzie głośno
Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka dostępne są na rynku od 26 października. Natomiast od dzisiaj (17.11) można zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej zainaugurowanej przez producenta Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski. Piłkarski spot marki, którego premiera odbyła się wczoraj podczas meczu Polska-Chile, będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce przez cały okres trwania mistrzostw świata.


To oczywiście nie wszystko. W trakcie obowiązywania umowy sponsorskiej produkty Tarczyński Exclusive będą obecne m.in. na materiałach POS, bandach led widocznych podczas emisji meczów w TV oraz internecie, reklamach przy meczach podczas Mundialu, billboardach sponsorskich czy w mediach społecznościowych marki Tarczyński, PZPN i kanałach „Łączy nas piłka”.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ