Partner serwisu
23 maja 2023

Kinley® zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów

Kategoria: Aktualności

W pełni naturalne owocowe i botaniczne aromaty, połączenie klasycznych toników z zaskakującymi smakami Yuzu, kardamonu czy cytrusów oraz nowość o smaku czarnego bzu. To wszystko kryje się w odświeżonym portfolio Kinley, stworzonym z myślą o celebracji chwil dla siebie podczas wczesnego wieczoru.

Kinley® zmienia wizerunek  i wprowadza nową formułę produktów

Kinley jest dobrze znany polskim konsumentom – zarówno w wersji bez dodatków, jak i w opcji moktajli czy koktajli. To napój o doskonale zbalansowanym smaku, który jest idealny do bezpośredniej konsumpcji, jak również jako mixer. Obserwując trendy rynkowe, szczególnie potrzeby młodych dorosłych, marka postanowiła odświeżyć wizerunek i formułę swoich produktów.

Zgodnie z naszą strategią 24/7 chcemy dostarczać konsumentom produkty na każdą okazję i porę dnia. Nowy Kinley jest naszą propozycją na wczesny wieczór i doskonałym towarzystwem podczas relaksujących momentów „tylko dla siebie” czy w trakcie spotkań z przyjaciółmi – podkreśla Izabela Gorczyca-Tronina, brand manager w Coca-Cola Polska.

Polacy coraz częściej poszukują nietypowych, zaskakujących doznań i niestandardowych połączeń smakowych. Stawiają przy tym na produkty z dodatkiem naturalnych aromatów owocowych czy roślinnych. Chcąc uatrakcyjnić czas spędzony z bliskimi lub codzienny relaks wybierają wyraziste smakowo produkty bez alkoholu. Z drugiej strony ich apetyt na życie często oznacza sięganie po napoje premium, które jeszcze bardziej wzmacniają wyjątkowe doświadczenia, pozwalają się wyłączyć i skupić wyłącznie na tu i teraz.

I tu właśnie pojawia się Kinley, którego ambicją jest przypominanie nam, jak ważny jest relaks i czas dla siebie w codziennym zabieganiu. Wachlarz produktów w odświeżonej formule bazuje na naturalnych, owocowych i botanicznych nutach smakowych. Uważni konsumenci wyczują w nich trawę cytrynową, lawendę, kardamon, jaśmin czy rozmaryn. Premierą w portfolio jest Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu, z dodatkiem cytrusów, dostępny w wersji bez kalorii.

Poza tym na rynku dostępne są odświeżone wersje klasycznych toników: Kinley Tonic Water z nutami cytryny, limonki i trawy cytrynowej, Kinley Premiere Tonic Zero z nutami Yuzu i kardamonu oraz równie idealne do miksologii napoje: Kinley Pink Aromatic Berry o doskonale owocowym aromacie, odświeżający wariant Kinley Lime&Mint z miętą i limonką czy Kinley Bitter Lemon z kwiatową nutą lawendy. Nowości Kinley są dostępne w szerokiej dystrybucji w pojemnościach: puszka 250 ml, butelka szklana 250 ml, butelki PET: 500 ml, 1l, 1,75 l. Za sprzedaż w Polsce, dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.

Nowy charakter marki idealnie wpisuje się w „me time”. Zmieniony design jest minimalistyczny, a jednocześnie poprzez akwarelowy wzór i harmonijną kolorystkę podkreśla to, co czeka na konsumentów po otwarciu napoju. Każdy smak ma swój indywidualny kolor opakowania, co pozwala na intuicyjne wybieranie tego ulubionego, a warianty zero oznaczone są czarnym, eleganckim paskiem. Odświeżone, podwójne logo „K” również zostało dopracowane i uwspółcześnione – prezentując ozdobny, a jednocześnie nowoczesny wygląd.

Należy Ci się!

Zmiana wizerunku marki wzmocniona jest nową kampanią pod hasłem „Należy Ci się”. Bo każdy z nas potrzebuje chwili wytchnienia po pracy, odpoczynku od obowiązków zawodowych czy domowych. Według badań „Me-time, czas wolny Polaków” aż 79% respondentów deklaruje, że regularny czas dla siebie jest dla nich bardzo ważny. Niestety, ponad połowa z nas nie jest w stanie postawić wyraźnych granic między czasem dla siebie, a zadaniami domowymi lub zawodowymi, co prowadzi do napięcia czy przeciążenia.

Kinley zachęca Polaków do poszukiwania chwil wytchnienia od codziennych obowiązków i znalezienia czasu dla siebie. W upowszechnieniu tej idei pomagają ambasadorzy marki, którzy na bazie nowych produktów stworzyli przepisy na moktajle – idealne zarówno dla barmanów, jak i entuzjastów domowych mikserów, które urozmaicą „me time”.

W ramach polskiej odsłony komunikacji do grona ambasadorów dołączyli influencerzy: Gabi Drzewiecka, Andrzej Wrona i Radek Kotarski, którzy wspólnie z marką zachęcają do celebracji relaksujących chwil dla siebie.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ