Partner serwisu
31 maja 2023

Znakowanie narzędzi – jakie urządzenia są dostępne na rynku i które wybrać? Podpowiadamy!

Kategoria: Agro Przemysł

Znakowanie narzędzi to powszechnie stosowana praktyka, dzięki której skutecznie można zarządzać zasobami w firmie. To także świetne rozwiązanie z pogranicza marketingu i brandingu, dzięki któremu szersze grono odbiorców będzie mogło zapoznać się z Twoim logotypem!

Znakowanie narzędzi – jakie urządzenia są dostępne na rynku i które wybrać? Podpowiadamy!

Różne potrzeby wymagają różnych maszyn

Nie istnieje jedna, uniwersalna znakowarka, która świetnie poradzi sobie z narzędziami wykonanymi z wielu różnych tworzyw, które mają zupełnie odmienne kształty. Kolejną zmienną, o której musisz pamiętać, jest też czas niezbędny do wykonania znaku. To szczególnie ważne, jeśli masz do zrealizowania duże zlecenie. 

Wśród najważniejszych elementów, które wpływają na dobór technologii znakowania, trzeba wskazać na:

  • materiał podłoża,
  • kształt,
  • wielkość,
  • rodzaj i głębokość oznakowania,
  • wydajność maszyny. 

W jaki sposób wybrać konkretne urządzenie, gdy znasz już te wszystkie zmienne? Warto wtedy zwrócić się do specjalistów, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces, a także pomogą w konfiguracji urządzenia – przykładem takiej firmy, która potrafi zatroszczyć się o klienta jest Cloos.pl

Przedsiębiorstwo może też wykonać urządzenie do znakowania pod indywidualne zamówienie, doposażając je dodatkowo np. w moduł sortowniczy lub podawania. Atutem jest też szeroki wybór maszyn. W ofercie Cloos znajdziesz:

  • lasery znakujące,
  • znakowarki mikropunktowe,
  • systemy prasy znakującej,
  • szeroki wybór akcesoriów (kasety znakujące, czcionki i cechowniki, markery). 

Czy opłaca się znakować narzędzia?

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad na polskim rynku doszło do wielkiej rewolucji. Do niedawna tzw. siła brandu dotyczyła głównie produktów klasy premium: samochodów, drogich urządzeń RTV/AGD czy odzieży. Dziś logotyp lub motto firmy towarzyszy nam praktycznie wszędzie. 

Możesz spotkać się z nim także w przypadku wyspecjalizowanych narzędzi lub urządzeń technicznych. Nie wystarczy umieścić logotypu na opakowaniu – to prędzej czy później wyląduje w koszu i odbiorca końcowy nie dowie się (lub zapomni) o tym, jaka firma wyprodukowała wybrany sprzęt. 

To tylko jeden z powodów, który przemawia za tym, by zainwestować w profesjonalne znakowanie narzędzi – by Twoi kontrahenci zawsze pamiętali o tym, kto dostarczył im najwyższej jakości produkty. 

Rozważ również znakowanie w sytuacji, gdy nie sprzedajesz np. wkrętarek czy śrubokrętów z wymienną, magnetyczną główką, ale gdy masz w firmie kilka ekip, które korzystają z takiego sprzętu. Odpowiednie oznakowanie i przypisanie konkretnych przedmiotów do wybranych brygad pozwoli skutecznie zarządzać pracą i z pewnością sprawi, że liczba zgubionych narzędzi szybko zmaleje. 

O czym pamiętać przed zakupem znakowarki do narzędzi?

Wiesz już, że jest to świetne, funkcjonalne urządzenie, które z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. Przykładowo grawerka punktowa to doskonały wybór dla tzw. tworzyw niekruchych – to idealne rozwiązanie nawet do znakowania naprawdę niewielkich przedmiotów. 

Z drugiej strony, prasa ręczna lub pneumatyczna o wiele lepiej sprawdzi się w przypadku nieco większych produktów o jednolitej, płaskiej strukturze. Alternatywą może być np. znakowarka laserowa – to rozwiązanie, które docenisz w pracy z tworzywami wykonanymi z:

  • silikonu,
  • tworzyw sztucznych,
  • metalu,
  • ceramiki.

Jeśli wciąż nie wiesz, jakie urządzenie do znakowania wybrać, skontaktuj się ze specjalistami z Cloos.pl – pracujący tam fachowcy zawsze chętnie służą pomocą i chętnie dzielą się wiedzą!

 

źródło: Artykuł sponsorowany
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ