Partner serwisu
05 czerwca 2023

Kompania Piwowarska partnerem UNEP/GRID

Kategoria: Aktualności

Kompania Piwowarska została partnerem UNEP/GRID z okazji 50. Światowego Dnia Środowiska (World Environment Day, WED). Dzień organizowany jest od 1973 roku przez Program Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska (UNEP) i corocznie obchodzony 5 czerwca. Jest jedną z największych globalnych platform na rzecz ochrony środowiska, która angażuje miliony ludzi na całym świecie w ochronę naszej planety.

Kompania Piwowarska partnerem UNEP/GRID

– W tym roku obchodzimy 50. Światowy Dzień Środowiska. Kompania Piwowarska tworzy relacje, które mają znaczenie, aby wspólnie inspirować do pozytywnych zmian na rzecz ochrony środowiska. W partnerstwie z UNEP/GRID-Warszawa wołamy o zmniejszenie zanieczyszczenia w Polsce i na świecie. Ważniejsze jest jednak to, co sami robimy w tym zakresie. Konsekwentnie zmniejszamy zanieczyszczenia w wyniku naszej działalności, zwiększając wykorzystywanie opakowań wielokrotnego użytku oraz udział surowców z recyklingu w używanych przez nas opakowaniach. Tak widzimy rolę współczesnego biznesu: zarówno ograniczanie własnego negatywnego wpływu na środowisko, jak i dawanie przykładu oraz inspirowanie do tego innych – komentuje Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych.

W Światowym Dniu Środowiska poruszana jest kwestia pogarszającego się stanu środowiska naturalnego i związanych z tym wyzwań. 50. edycja będzie poświęcona poszukiwaniu rozwiązań dla globalnego kryzysu zanieczyszczenia środowiska naturalnego tworzywami sztucznymi i odpowiedzi na to, jak mądrze wykorzystywać plastik w naszym życiu – od przemyślanego projektowania i użytkowania, po wykorzystanie odpadów jako surowca.

Wydarzenie odbędzie się 5 czerwca.

Więcej informacji od organizatora w linku: UNEP/GRID-Warszawa (gridw.pl)

 

___________________________________________________________________________

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 33,5% (dane GUS, 2022), zatrudniającym ponad 2600 osób.

W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack. Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Lech Free Active Hydrate, Lech Easy, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0%, Kozel 0,0% oraz szeroki wybór piw smakowych.

Kompania Piwowarska realizuje cele zrównoważonego rozwoju określone w strategii Lepsza Przyszłość 2030 opartej na czterech filarach: Planeta, Ludzie, Portfolio i Profit m.in.: redukując emisję CO₂, minimalizując zużycie zasobów naturalnych, zamykając obieg opakowań, poddając odzyskowi blisko 100% odpadów powstających w procesie produkcji.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi – silnej marki na globalnym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności.

Więcej informacji: www.kp.pl, social media: https://www.facebook.com/kompaniapiwowarska, https://www.linkedin.com/company/kompania-piwowarska

Dodatkowych informacji udziela

Biuro Prasowe Kompanii Piwowarskiej

Mail: biuro.prasowe@asahibeer.pl

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ