Nowe przekąski od Łowicza pełne przyjemności
Dwie nowe linie przekąsek od Łowicza, to rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie chcą wybierać pomiędzy tym co smaczne a wartościowe. Inspirowane popularnymi deserami, jak szarlotka czy chrupiący czekoladowy wafelek, nowe smaki pożywnych pouch’ów bez dodatku cukru, to mała codzienna przyjemność bez wyrzutów sumienia.
Szukając kompromisu pomiędzy tym co słodkie i smaczne, a naturalne i wartościowe, marka Łowicz stworzyła dwie nowe linie przekąsek, inspirowane smakiem najpopularniejszych przysmaków i deserów. Poznajcie 6 nowych przyjemności od Łowicza.
Już w sierpniu do sklepów trafi nowa seria Antybatonów Crunchy w 3 atrakcyjnych smakach - kokos, masło orzechowe oraz czekoladowy wafelek. Produkty nie zawierają cukru, a ich skład to 100% naturalnych składników. Antybatony Crunchy to pierwsze produkty na rynku musów z dodatkiem chrupiących kawałków orzechów. Crunchy Coconuts, Crunchy Peanuts i Crunchy Wafer, prócz gęstej i sycącej konsystencji oraz atrakcyjnego smaku, mają aż 4 razy niższą kaloryczność niż typowe słodycze. Takie rozwiązanie daje konsumentom pełnię przyjemności i ulubiony smak bez poczucia winy w przerwie na przekąskę.
Linia deserów Łowicz inspirowana smakami polskich ciast to nowość w portfolio marki w kategorii pouchy. Produkt dostępny jest w trzech wariantach: szarlotka z cynamonem, sernik z brzoskwiniami oraz tarta porzeczkowa. Przekąski mają gęstą konsystencję przypominającą ciasto a dzięki poręcznemu opakowaniu, pozwalają na chwilę przyjemności w każdym miejscu i o każdej porze. Ryżowo-owocowe desery od Łowicza bez dodatku cukru, to kawałek ulubionego ciasta o pysznym smaku płynącym w pełni z owoców, bez dodatkowego talerzyka, łyżeczki i co najważniejsze… zawsze pod ręką!
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: Pouch 100g
Typ i wielkość opakowania zbiorczego: 12 szt. w kartonie
***
ŁOWICZ to rodzina produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów, produktów pomidorowych oraz gotowych dań warzywno-mięsnych. Marka towarzyszy polskim rodzinom od 1965 roku i jest ceniona za wysoką, sprawdzoną jakość oraz doskonały smak. Łowicz to marka z tradycją, która wciąż się zmienia, wraz z oczekiwaniami konsumentów, ich preferencjami kulinarnymi i estetycznymi, stylem życia, a także ilością czasu, jaką przeznaczają oni na przygotowanie posiłków. Wyróżnia się na rynku swoją polskością, tradycją, niekwestionowaną jakością i przystępną ceną. Badania potwierdzają, że konsumenci mają do Łowicza zaufanie. To lider rynku dżemów i sosów, marka numer dwa w syropach i silny trzeci gracz w kategoriach produktów pomidorowych i daniach gotowych.
Komentarze