Kampania „Lubella: lepsze jaja, lepszy makaron”
Makaron z jaj z wolnego wybiegu to lepszy makaron…i lepszy rosół. Rusza nowa kampania Lubelli 5-jajecznej. Domowa atmosfera, zespół Jarzębina w piosence inspirowanej hitem Andrzeja Piasecznego oraz jaja z wolnego wybiegu, będące wizytówka marki. To wszystko w nowym spocie od Lubelli!
„Lubella: lepsze jaja, lepszy makaron” to komunikacji marki, która w 2021 roku zrezygnowała z wykorzystania w makaronach jaj z chowu klatkowego. W najnowszej kampanii, Lubella nawiązuje do dania najbliższego sercom Polaków, czyli złocistego rosołu jaki gotowały nasze babcie. Domowa atmosfera, wspólne gotowanie i wielopokoleniowa tradycja zdradzająca sekret pysznego rosołu jakim jest Lubella 5-jajeczna z jaj z wolnego wybiegu. Ponadto wszystko to w folklorystycznym stylu przy wpadającej w ucho muzyce w duchu polskiej wsi. Marka zaprosiła do spotu po raz kolejny zespół Jarzębina, który wykonuje utwór inspirowany hitem Andrzeja Piasecznego „Mocniej” z autorskim tekstem, który podkreśla, że lepsze jaja to lepszy makaron! Jaja z wolnego wybiegu to już wizytówka Lubelli. Wagę rezygnacji z chowu klatkowego podkreśla Julia Pająk, Menadżerka ds. Kampanii Biznesowych ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki: Już od ponad dwóch lat Lubella stawia na wyższe standardy dobrostanu zwierząt, eliminując z produkcji swoich makaronów jaja pochodzące z chowu klatkowego. Ta decyzja pokazuje, jak biznes może wpływać na pozytywne dla zwierząt zmiany w branży spożywczej. Cieszy nas szczególnie, że Lubella poszła o krok dalej, wprowadzając na opakowaniach swoich makaronów informacje o rodzaju chowu kur. Tego typu oznaczenia nie są obowiązkowe w przeciwieństwie do oznaczeń na jajach świeżych. Jednakże zgodnie z badaniami Biostat z 2021 roku, aż 80% konsumentów oczekuje takiej przejrzystości w składach produktów zawierających jaja. Dzięki etykietowaniu klienci mają możliwość dokonywania bardziej świadomych wyborów. Wprowadzone przez Lubellę zmiany wpływają pozytywnie nie tylko na dobrostan zwierząt, ale również na kształtowanie świadomości konsumenckiej i promocję dobrych praktyk w biznesie.
Kampania będzie widoczna w telewizji, VOD, na platformie YouTube oraz w wersji display, a także w mediach społecznościowych przy równoległym wsparciu influencerów.
Komentarze