"Muśnij sobie!” - Herbapol promuje musy owocowe w kampanii telewizyjnej z Darią Ładochą
Wystartowała pierwsza w tym roku kampania telewizyjna firmy Herbapol-Lublin. Pod hasłem „Muśnij sobie!” są w niej promowane musy owocowe Herbapol. W emitowanych spotach video, znana kulinarna ekspertka - Daria Ładocha, inspiruje do kreatywnego wykorzystania tych produktów, prezentując także, jak proste i wygodne jest ich użycie. Jednocześnie prowadzona jest intensywna kampania musów Herbapol w kanałach online.
Musy owocowe Herbapol innowacyjnie poszerzyły półkę dżemową. Stanowią one odpowiedź na potrzeby tych konsumentów, którzy chcą, by przygotowywane przez nich posiłki były różnorodne, smaczne i efektownie podane, a jednocześnie poszukują rozwiązań ułatwiających codzienne gotowanie – czyli ciekawych i prostych w użyciu produktów.
W materiałach video z udziałem Darii Ładochy, emitowanych w ramach kampanii „Muśnij sobie!”, zaakcentowane są główne wyróżniki musów owocowych Herbapol, czyli mnogość kulinarnych zastosowań oraz wygoda użytkowania. – Poprzez te spoty chcemy zachęcać do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni – mówi Magdalena Mikołajczyk, Brand Managerka w firmie Herbapol-Lublin S.A. – Pokazujemy, że nasze owocowe musy doskonale pasują zarówno do deserów, jak i dań wytrawnych, a ich użycie jest wyjątkowo proste: wystarczy odkręcić mus, przechylić, wycisnąć na potrawę – i zajadać!
Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Ponadto, oprócz obecności w telewizji, Herbapol-Lublin prowadzi intensywną kampanię online dla musów owocowych. Obejmuje ona materiały video na platformach takich jak YouTube i VOD, a także różnorodne działania promocyjne w sieci.
Komentarze