Marka Eduscho debiutuje na polskim rynku. W portfolio każdy znajdzie coś dla siebie
Jest sprawa, nowa kawa! Marka Eduscho z portfolio Tchibo właśnie zadebiutowała na polskim rynku. Oferuje najwyższej jakości kawy ziarniste, mielone oraz rozpuszczalne (instant). Eduscho to nie tylko gwarancja wyjątkowego smaku, ale także przyjemna i czytelna identyfikacja wizualna, która sprawia, że wybór ulubionego wariantu staje się banalnie prosty. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa.
Eduscho daje wszystko to, czego konsumenci oczekują od kawy – zarówno energię, która pomaga przejść gładko przez każdy dzień, jak i wytchnienie, jeśli akurat niezbędna jest przerwa. Wspiera też w tworzeniu więzi, jest bowiem świetnym dopełnieniem spotkań z najbliższymi. To także, dzięki starannemu procesowi mieszania i palenia ziaren, gwarancja wysokiej jakości.
– W dzisiejszej zabieganej, pełnej wyzwań rzeczywistości konsumenci szukają prostych rozwiązań. Często jesteśmy przebodźcowani i „zbyt dobrze” poinformowani, dlatego potrzebujemy klarownych, lekkich, niekiedy wywołujących uśmiech komunikatów. To wszystko daje nam marka Eduscho. Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. Marka, dzięki której trudny wybór staje się łatwy. Dodatkowo, szerokie portfolio daje gwarancję, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Eduscho trafi do wszystkich kubków smakowych Polaków
W portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy nie zabiera – tak przecież cennego – czasu. Kawa ziarnista (500g i 1000g), która świetnie nadaje się zarówno do ekspresów automatycznych, jak i kolbowych, a także samodzielnego mielenia w młynku dostępna jest w czterech wariantach. Na półkach znaleźć można aromatyczną w smaku Caffé Crema Strong, mocne i wyraziste Espresso Classic, intensywną i pełną mocy Espresso Intenso, a także wyważoną i harmonijną Crema Gold (której należy szukać w wybranych sieciach).
Bogata i wyważona w smaku Classic Coffee Traditional oraz intensywna i wyrazista Classic Coffee Strong stanowią ofertę kaw mielonych (gramatura 250g i 500g). Wśród wariantów instant znalazły się klasyczna Instant Classic oraz intensywna Instant Intense (pojemności 100g i 200g). Podniebienia wielbicieli kaw kremowych podbije Instant Crema (dostępne w pojemności 90g i 180g). Kawy instant to idealna propozycja dla tych, którzy cenią szybkie, proste i funkcjonalne rozwiązania.
Na wyciągnięcie ręki
Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w hipermarketach, supermarketach, dyskontach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online. Dzięki charakterystycznej komunikacji wizualnej wyróżniają się spośród innych produktów na sklepowych regałach. W warstwie komunikacyjnej marka Eduscho przyciąga nie tylko kolorystyką, ale także prostymi i krótkimi, często zabawnymi komunikatami, które są wykorzystywane m.in. w wielokanałowej kampanii reklamowej, towarzyszącej wprowadzeniu produktów na rynek.
Działania komunikacyjne są realizowane w mediach tradycyjnych (m.in. telewizja) czy na nośnikach outdoor. Zaplanowano także działania online – m.in. emitowanie spotów w serwisach VoD czy Youtube, działania display oraz szeroką kampanię w mediach społecznościowych, tj. Facebook, Instagram czy TikTok. W ramach promocji zrealizowane zostaną także działania z zakresu influencer marketingu. Kampania ma być realizowana do końca 2024 roku.
Komentarze