„Na każdą okazję" – rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych
Najnowsza kampania marketingowa Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w kreatywny sposób podkreśla wszechstronność serków Łaciatych i ich uniwersalne zastosowanie w kuchni. Charakterystyczne krowie łaty i tajemnicza ręka z apetytem na dobry serek po raz kolejny będą bohaterami humorystycznych spotów reklamowych, prezentujących bogactwo smaków i możliwości kulinarnych.
Bez względu na porę dnia, miejsce czy towarzystwo, serki Łaciate zawsze są dobrym wyborem. Szeroka gama produktów – śmietankowe i puszyste, naturalne i smakowe, z różnorodnymi dodatkami – pozwala zadowolić każdy apetyt i sprostać wszelkim kulinarnym wyzwaniom. Kampania startuje 7 kwietnia i zakłada kompleksowe działania z wykorzystaniem różnorodnych kanałów dotarcia do konsumentów.
– Łaciate to marka z wieloletnią tradycją i posiada silną pozycję na rynku. Jest bardzo rozpoznawalna wśród konsumentów wszystkich pokoleń. Charakterystyczne opakowania z krowimi łatami stały się synonimem wysokiej jakości i doskonałego smaku. Pokazujemy, że serki śmietankowe i puszyste Łaciate to nie tylko dodatek do kanapek. To wszechstronne produkty, które mogą służyć jako baza do past, gofrów, sosów, farszów, a nawet deserów. Lekka i humorystyczna forma przekazu ma zainspirować konsumentów do kreatywności w kuchni – podkreśla Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.
Kampania TV realizowana będzie w dwóch etapach: wiosennym (kwiecień-czerwiec) i zimowym (listopad-grudzień), z uzupełniającymi działaniami digitalowymi przez cały rok. Szczególny nacisk położono na platformy społecznościowe, w tym TikTok i Pinterest, aby skutecznie docierać do młodszych konsumentów. Na wiosnę serki Łaciate zagoszczą w popularnych programach śniadaniowych, a jesienią marka nawiąże współpracę z TVN i ich czołowym programem Masterchef. Całość działań niestandardowych otwiera natomiast nowy projekt Majówki z Radiem Zet, gdzie Łaciate będzie sponsorem wydarzeń w czterech mazurskich miejscowościach: Szczytno, Giżycko, Mrągowo, Mikołajki. Dzięki tej akcji produkty Łaciate pojawią się dodatkowo w przestrzeni miejskiej i stworzą okazję dla konsumentów do wspólnej zabawy.
Zaplanowane współprace z influencerami dodatkowo wzmocnią przekaz i zwiększą zasięg, docierając do różnorodnych grup odbiorców w całej Polsce. W social mediach pojawią się także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Więcej inspiracji można znaleźć na stronie https://laciatyija.pl/, gdzie regularnie publikowane są przepisy i pomysły na wykorzystanie serków Łaciatych w codziennej kuchni.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Molecular Worldwide, a za zakup mediów agencja Media Direction OMD. Nad całością realizacji czuwa natomiast Katarzyna Skrodzka – brand manager marki Łaciate.
Komentarze