Partner serwisu
28 marca 2024

Lavazza z podsumowaniem zaangażowania na rzecz 32. Finału WOŚP

Kategoria: Aktualności

28 marca 2024 r. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ogłosiła oficjalne wyniki zbiórki na rzecz 32. Finału WOŚP. Fundacja zebrała rekordowe 281 879 118,07 PLN. W wyniku swój udział miała Lavazza, przekazując łącznie 182 000 PLN. Jedna z czołowych marek kawowych podsumowuje swoje zaangażowanie oraz świętuje z WOŚP wspaniały wynik kwesty, która została zorganizowana pod hasłem „Płuca po pandemii”.

Lavazza z podsumowaniem zaangażowania na rzecz 32. Finału WOŚP

Lavazza, partner 32.Finału WOŚP przeznaczyła na rzecz wsparcia diagnostyki chorób płuc po pandemii łączną darowiznę w wysokości 182 000 zł. W pierwszej kolejności przekazała wsparcie pieniężne w kwocie 175 000 PLN. Dodatkowo, Lavazza zapewniła wyborną włoską kawę dla wszystkich uczestników, wolontariuszy oraz organizatorów Finału WOŚP, przygotowując specjalną kawiarnię typu pop-up cafe na błoniach PGE Narodowego, która cieszyła się niezwykłą popularnością przez cały finałowy dzień (zaserwowano ponad 7000 filiżanek kawy) oraz specjalną strefę Lavazza w głównym studiu telewizyjnym WOŚP w Warszawie. Oprócz tego, w sieci niemal 120 kawiarni partnerskich na terenie całej Polski, marka oferowała bezpłatną kawę dla wolontariuszy oraz serwowała specjalną kawę 32. Finału – Caramel Mocha.

Żeby wesprzeć cel zbiórki, Lavazza przekazała darowiznę pieniężną oraz zaproponowała atrakcyjne aukcje, w ramach których zostały wylicytowane kurs baristyczny w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza, 4 ręcznie malowane ceramiczne filiżanki zaprojektowane przez Jurka Owsiaka oraz podwójne zaproszenia na do warszawskiego Kinogramu na specjalny pokaz ulubionego filmu Jurka Owsiaka - Rejs, poprzedzony jego przemową.

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dedykowany był zakupowi sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Fundacja planuje kupić urządzenia dla diagnostyki obrazowej, czynnościowej i endoskopowej, a także sprzęt do rehabilitacji pulmonologicznej wykorzystywanej w terapii chorych po przeszczepieniu płuc oraz sprzęt do torakochirgurgii. Lavazza jest partnerem Finału WOŚP od 2021 roku i zamierza kontynuować to wsparcie także w przyszłym roku.

- Wsparcie dla WOŚP na stałe wpisało się w kalendarz marki Lavazza. To był już nasz czwarty finał jako partner wydarzenia.Za każdym razem to doświadczenie dostarcza nam niezwykłych emocji i niezmiernie cieszy, że możemy wesprzeć szczytny cel, w ramach tak ważnej dla Polaków inicjatywy, jednocześnie dając możliwość zagłębienia się w niezwykły świat kawowych doświadczeń. Bycie sponsorem 32. Finału WOŚP naturalnie wpisywało się w kierunek działania firmy Lavazza wytyczony przez jej założyciela – Luigi Lavazza – na początku jej istnienia. Razem rozgrzewamy serca i gramy dalej z WOŚP! ” – komentuje Karen Laesch, Dyrektor Marketingu regionu DACH&Polska. 

źródło: informacja prasowa Lavazza
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ