Lavazza z podsumowaniem zaangażowania na rzecz 32. Finału WOŚP
28 marca 2024 r. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ogłosiła oficjalne wyniki zbiórki na rzecz 32. Finału WOŚP. Fundacja zebrała rekordowe 281 879 118,07 PLN. W wyniku swój udział miała Lavazza, przekazując łącznie 182 000 PLN. Jedna z czołowych marek kawowych podsumowuje swoje zaangażowanie oraz świętuje z WOŚP wspaniały wynik kwesty, która została zorganizowana pod hasłem „Płuca po pandemii”.

Lavazza, partner 32.Finału WOŚP przeznaczyła na rzecz wsparcia diagnostyki chorób płuc po pandemii łączną darowiznę w wysokości 182 000 zł. W pierwszej kolejności przekazała wsparcie pieniężne w kwocie 175 000 PLN. Dodatkowo, Lavazza zapewniła wyborną włoską kawę dla wszystkich uczestników, wolontariuszy oraz organizatorów Finału WOŚP, przygotowując specjalną kawiarnię typu pop-up cafe na błoniach PGE Narodowego, która cieszyła się niezwykłą popularnością przez cały finałowy dzień (zaserwowano ponad 7000 filiżanek kawy) oraz specjalną strefę Lavazza w głównym studiu telewizyjnym WOŚP w Warszawie. Oprócz tego, w sieci niemal 120 kawiarni partnerskich na terenie całej Polski, marka oferowała bezpłatną kawę dla wolontariuszy oraz serwowała specjalną kawę 32. Finału – Caramel Mocha.
Żeby wesprzeć cel zbiórki, Lavazza przekazała darowiznę pieniężną oraz zaproponowała atrakcyjne aukcje, w ramach których zostały wylicytowane kurs baristyczny w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza, 4 ręcznie malowane ceramiczne filiżanki zaprojektowane przez Jurka Owsiaka oraz podwójne zaproszenia na do warszawskiego Kinogramu na specjalny pokaz ulubionego filmu Jurka Owsiaka - Rejs, poprzedzony jego przemową.
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dedykowany był zakupowi sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Fundacja planuje kupić urządzenia dla diagnostyki obrazowej, czynnościowej i endoskopowej, a także sprzęt do rehabilitacji pulmonologicznej wykorzystywanej w terapii chorych po przeszczepieniu płuc oraz sprzęt do torakochirgurgii. Lavazza jest partnerem Finału WOŚP od 2021 roku i zamierza kontynuować to wsparcie także w przyszłym roku.
- Wsparcie dla WOŚP na stałe wpisało się w kalendarz marki Lavazza. To był już nasz czwarty finał jako partner wydarzenia.Za każdym razem to doświadczenie dostarcza nam niezwykłych emocji i niezmiernie cieszy, że możemy wesprzeć szczytny cel, w ramach tak ważnej dla Polaków inicjatywy, jednocześnie dając możliwość zagłębienia się w niezwykły świat kawowych doświadczeń. Bycie sponsorem 32. Finału WOŚP naturalnie wpisywało się w kierunek działania firmy Lavazza wytyczony przez jej założyciela – Luigi Lavazza – na początku jej istnienia. Razem rozgrzewamy serca i gramy dalej z WOŚP! ” – komentuje Karen Laesch, Dyrektor Marketingu regionu DACH&Polska.
Komentarze