Partner serwisu
06 maja 2024

Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty

Kategoria: Aktualności

Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w części sklepowej dostępne są m.in. kawy, ekspresy i akcesoria do jej przyrządzania w domu. Jeśli kawa, to Tchibo.  

Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty

Przeformatowania sklepów wynikają z chęci powrotu do korzeni, tj. – oferowania najlepszej jakości  kawy i promowania kultury jej picia. Tchibo wykorzystuje swoje bogate doświadczenie, aby zapewnić gościom nie tylko produkt najwyższej jakości. Dzięki odświeżonej aranżacji kawiarnie są doskonałym miejscem na krótką przerwę w trakcie zakupów, spotkanie z przyjaciółmi i rodziną, zatracenie się w ulubionej lekturze czy dokończenie służbowych zadań.

– Jeśli kawa, to Tchibo. Chcemy by ta myśl przyświecała miłośnikom kawy, niezależnie od tego, czy mają ochotę wypić ją w kawiarni, czy w domu. Zmiany w naszych punktach są wynikiem obserwacji trendów i wsłuchiwania się w oczekiwania konsumentów. Ci poszukują  wiedzy na temat kawy, a Tchibo, jako marka z unikatową historią i tradycją, może ją zaoferować. Jesteśmy ekspertami i chcemy zwrócić uwagę klientów na możliwość skorzystania z doradztwa naszych pracowników i baristów, m.in. na temat przyrządzania, serwowania kawy, czy walorów smakowych poszczególnych wariantów – wyjaśnia Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa. Lokal w Poznaniu to pierwsza przestrzeń Tchibo w nowej odsłonie. Kolejne otwarcia zaplanowane są m.in.  w Toruniu i Gdańsku.

Przyjazna i nowoczesna przestrzeń

Przestrzeń kawiarniana została powiększona, wysunięta na pierwszy plan oraz zaprojektowana z myślą o zróżnicowanych potrzebach odwiedzających. Zmiany w salonie obejmują również wprowadzenie elementów cyfrowych – menu będzie wyświetlane na nowoczesnych ekranach, a w witrynach zamiast tradycyjnych plakatów klienci znajdą cyfrowe komunikaty.

Wsparcie wyspecjalizowanych baristów jest gwarancją, że klient wybierze kawę najbardziej odpowiadającą jego preferencjom. Zwłaszcza, że menu coffee bar’u zawiera zarówno szeroki wybór kaw klasycznych, jak i smakowych oraz ciast i przekąsek (również wytrawnych), które doskonale komponują się z aromatem serwowanych napojów. Warto śledzić regularnie wprowadzane oferty sezonowe, w których pojawiają się innowacyjne propozycje – np. napoje na bazie matchy, kawy mrożone czy owocowe smoothies.

Więcej niż kawa

Oprócz możliwości zakupu i wypicia kawy na miejscu, klienci mogą zakupić ulubioną mieszankę, wybierając spośród wariantów ziarnistych, mielonych oraz instant i zabrać ją do domu. Dostępna jest także pełna oferta ekspresów i akcesoriów do parzenia kawy.

Co ważne, poszerzenie przestrzeni kawiarnianej nie oznacza rezygnacji z oferty non-food. Strefa zakupowa z odzieżą, produktami do aranżacji wnętrz i wyposażenia domu została jednak przeniesiona w głąb lokalu, a jej pełen zakres jest zawsze dostępny w sklepie internetowym marki, pod adresem www.tchibo.pl.

Moc atrakcji na początek

Specjalnie na inauguracje nowej odsłony lokalu, w Poznaniu przewidziano dla odwiedzających szereg atrakcji: od rabatów, przez upominki, po konkursy i pokaz baristyczny. To doskonała okazja, aby osobiście doświadczyć nowego wymiaru kawowych doznań. Z promocji można skorzystać od 25 do 28 kwietnia w salonie Tchibo w Centrum King Cross Marcelin (ul. Bukowska 156) w Poznaniu.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ