Partner serwisu
08 maja 2024

Orzeźwiające smaki w letniej ofercie Costa Coffee

Kategoria: Trendy żywnościowe

Nie ma nic bardziej orzeźwiającego w upalne dni niż mrożone kawy, zimne napoje owocowe i świeżo wyciskane soki. Dlatego tych pozycji nie mogło zabraknąć w letniej odsłonie oferty Costa Coffee. Królują w niej Refreshery i świeżo wyciskane soki w trzech owocowych wariantach a wśród kaw na zimno – nowy smak uwielbianego przez gości Espresso Tonic – Rose. 

Orzeźwiające smaki w letniej ofercie Costa Coffee

Oferta Costa Coffee na lato łączy w sobie pełne kolorów i orzeźwienia owocowe smaki, obok których nie można przejść obojętnie. Jednym z nich jest Refresher, napój, który na stałe zagościł w letniej ofercie kawiarni. Składa się w stu procentach z koncentratu owocowego, bez dodatku sztucznych barwników oraz cukru, ma tylko 87 kcal w rozmiarze M, dlatego jest odpowiedni dla osób, które nie tylko pragną owocowego orzeźwienia lecz także dbają o linię. W tym sezonie występuje w trzech smakach: Refresher Peach, który jest połączeniem brzoskwini i marakui z nutą bazylii, Refresher Blueberry, czyli jagody i granat w roli głównej oraz Refresher Strawberry, który skrywa w sobie smaki truskawki, jabłka i aloesu. W letniej ofercie nie mogło zabraknąć świeżo wyciskanych Soków Premium, które występują w trzech energetycznych wariantach: Red Energy to połączenie pomarańczy, truskawki i wiśni, Yellow Boost to miks pomarańczy, ananasa i mango, a Green Power łączy w sobie pomarańczę, mango i szpinak. 

“Lato to okres, w którym skupiamy się przede wszystkim na produktach “iced”, dlatego w naszej ofercie dominują świeżo wyciskane soki w trzech orzeźwiających smakach i zimne napoje owocowe – w tym nasz zeszłoroczny hit sprzedażowy – Refresher – który w tym roku doczekał się dwóch dodatkowych smaków. Wśród kaw króluje uwielbiany przez naszych gości Espresso Tonic, teraz także w nowym wariancie smakowym Espresso Tonic Rose – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Nasi goście pokochali pistacjowe produkty, dlatego zdecydowaliśmy się pozostawić w ofercie Pistachio Latte, a desery wzbogaciliśmy o pistacjowy, kremowy sernik pistacja, ptysie wypełnione po brzegi kremem pistacjowym i desery lodowe w czterech nowych smakach – dodaje Bobrukiewicz.

W letniej kampanii nie mogło zabraknąć mrożonych kaw. Kultowy w sezonie letnim Espresso Tonic łączy w sobie smak klasycznego tonicu z espresso i nutą pomarańczy. To napój stworzony z myślą o konsumentach, którzy pragną mocnego orzeźwienia w bardziej wytrawnym stylu.

Nowością w letnim menu Costa Coffee jest Espresso Tonic Rose, zaskakujące połączenie aromatycznego syropu różanego z tonikiem i espresso. Fani pistacji będą mogli przez całe lato rozkoszować się smakiem Pistachio Latte – delikatnej i aromatycznej kawy z wyraźną nutą pistacji, dodatkiem bitej śmietany i prażonych, kruszonych orzeszków pistacjowych.

Lekkie i orzeźwiające napoje sprawdzą się idealnie w duecie z letnimi deserami. W Costa Coffee w sezonie letnim nie mogło zabraknąć deserów lodowych, które występują aż w czterech słodkich odsłonach: truskawka, czyli owocowy letni klasyk; wiśnia-czekolada dla miłośników wyrafinowanych smaków; słony karmel z posypką ciasteczkową kusi słodyczą i lekko słonym finiszem; mango-marakuja dla spragnionych natychmiastowego orzeźwienia. 

Wśród ciast królować będą Sernik pistacja na kruchym spodzie z kremem pistacjowym, udekorowany płatkami róż oraz Torcik mango-marakuja, ciasto z delikatnym jak pianka kremem mango wykończone polewą na bazie marakui, na spodzie biszkoptowym, z chrupką migdałową, udekorowane płatkami kwiatów. Drugą, pistacjową propozycją jest ptyś wypełniony po brzegi kremem pistacjowym, udekorowany kruszoną pistacją. 

W ofercie słonych przekąsek pojawią się dwa nowe wrapy: Wrap Cezar z kurczakiem, wypełniony dwoma rodzajami serów, szpinakiem, sosem cezar, majonezem oraz pomidorkami koktajlowymi oraz Wrap z mozzarellą i guacamole, z dodatkiem czerwonego pesto, szpinaku i pomidorków koktajlowych. 

W Costa Coffee goście kawiarni mają również możliwość skomponowania własnych zestawów. W promocyjnej cenie dostępne są trzy opcje do wyboru: zestawy ze świeżym wypiekiem, pyszną kanapką z pastą jajeczną lub szynką lub dowolnym ciastem. Każdy zestaw oprócz przekąski zawiera również dowolną kawę klasyczną. 

Letnia kampania Costa Coffee startuje 8 maja i obejmuje reklamę online, komunikację w mediach społecznościowych, działania z influencerami oraz nośniki outdoorowe w wybranych punktach w centrach handlowych. Costa Coffee planuje również event dla dziennikarzy i influencerów w klimacie Refreshera oraz specjalne działania outdoorowe związane z tym produktem. 

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ