Komunikowanie zielonej transformacji jako wartości dodanej dla konsumenta - Zbigniew Wysocki
Ekspert Zbigniew Wysocki, Marketing Director dla marki Dolina Dobra podczas Kongresu Efektywności Energetycznej w Przemyśle Spożywczym przybliży słuchaczom jak komunikować zieloną transformację konsumentom. Referat pt.: "Komunikowanie zielonej transformacji jako wartości dodanej dla konsumenta" zaplanowany jest na 13 czerwca w Przechlewie.
Związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Od dwóch lat jako Dyrektor Marketingu w Goodvalley odpowiada m.in. za rozwój strategii oraz komunikację marki Dolina Dobra. Zbigniew został wyróżniony prestiżową nagrodą Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022 oraz CMO 2023, zaś kampania relaunchowa marki zdobyła Srebrne Effie 2023 oraz wyróżnienie Marka Roku 2023 Media i Marketingu.
Jego portfolio obejmuje opracowanie strategii i realizację kampanii reklamowych dla renomowanych firm, takich jak Alior Bank, Bayer, Intersnack, Mars, PepsiCo, Prudential, Salony Agata, Żabka, Żubr czy Wedel. Jest współtwórcą strategii kampanii nagradzanych Grand Prix Effie, Złotym Effie Long-Term Marketing Excellence oraz Złotami, Srebrami i Brązami w różnych podkategoriach Effie. Członek jury konkursu Effie w latach 2021 i 2022.
Zbigniew jest absolwentem NEOMA Business School, Miami Ad School, Szkoły Strategii Marki, Wydziału Mediów Uniwersytetu Siegen oraz Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
***
Organizatorem Kongresu Efektywności Energetycznej w Przemyśle Spożywczym. Zrównoważona Produkcja od Pola do Stołu jest firma BMP, wydawca czasopisma „Kierunek SPOŻYWCZY” oraz portalu kierunekspozywczy.pl.
Komentarze