Partner serwisu
14 maja 2024

Coca-Cola odkrywa najlepsze lato: trwa kampania Endless Summer

Kategoria: Aktualności

Fani Coca-Cola mają niepowtarzalną możliwość przeżycia Prawdziwej Magii i zdobycia biletów na najgorętsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024™. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek.

Coca-Cola odkrywa najlepsze lato: trwa kampania Endless Summer

Fear of missing out, czyli FOMO, to uczucie lęku przed przegapieniem ważnych momentów, które mogą okazać się niezapomnianymi doświadczeniami. Co zatem zrobić by skorzystać z lata w pełni i nie dać się temu zjawisku? Wystarczy wziąć udział w loterii Coca-Cola i stać się częścią najważniejszych wydarzeń nadchodzącego sezonu! Na uczestników zabawy czekają bilety na mecze UEFA EURO 2024™, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin oraz Untold Romania Festival a nawet możliwość doświadczenia całkowicie wyprzedanego festiwalu Tomorrowland w Belgii i przyszłorocznego festiwalu Coachella. Poza wejściówką na konkretne wydarzenie, organizatorzy zapewniają nocleg oraz kartę przedpłaconą do wykorzystania na transport.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy wykonać kilka prostych kroków, z których pierwszy to zakup napoju. Promocja obejmuje Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, Coca-Cola Cherry oraz Coca-Cola Zero Cukru Lime. Nastepnie należy zachować paragon, wejść do aplikacji Coca Cola i wymienić kody spod nakrętek oraz zawleczek na tokeny. Promocja trwa do 17.05.2024 roku, do godziny 17:00. Zwycięzcami mogą zostać osoby, które ukończyły 21 lat. Więcej szczegółów akcji w regulaminie.

Loteria jest cześcią wielokanałowej kampanii marketingowej obejmujacej działania w social mediach, digitalu oraz out-of-home, w ramach której powstał również spot reklamowy i okazjonalny design opakowań inspirowany evetowymi opaskami. Przy realizacji marka współpracuje z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7 Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.

źródło: Informacja prasowa Coca-Cola HBC Polska
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ