Partner serwisu
17 czerwca 2024

Żubrówka otrzymała tytuł “Poland Vodka of the Year” w New York International Spirits Competition

Kategoria: Alkohole

Marka Żubrówka, znana z wysokiej jakości alkoholi, triumfowała w tegorocznej edycji prestiżowego, międzynarodowego plebiscytu New York International Spirits Competition. W plebiscycie, w którym ocenie poddano ponad 1400 zgłoszeń, marka została uhonorowana wieloma[1] prestiżowymi nagrodami, w tym tytułem Poland Vodka of the Year.

 

 

Żubrówka otrzymała tytuł “Poland Vodka of the Year” w New York International Spirits Competition

New York International Spirits Competition jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów alkoholowych na świecie, cenionym za surowość ocen oraz niezależność sędziów. To wydarzenie gromadzi ekspertów z branży alkoholowej z różnych zakątków globu, którzy oceniają tysiące zgłoszonych produktów pod kątem smaku, jakości i innowacyjności. Liczne zwycięstwa marki Żubrówka w tym konkursie świadczą nie tylko o doskonałej jakości produktów, ale również podkreślają prestiż polskiej marki na światowej scenie alkoholowej.

Żubrówka rozgościła się na podium zdobywając Podwójny Złoty Medal dla Żubrowki Bison Grass w kategorii „Other Grain(s), Vodka $25 or less” (tł. Inne zboża, wódki o wartości 25$ lub mniej). To nie koniec zwycięstw marki!  W kategorii „Vodka $25 or less” (tł. wódki o wartości 25$ lub mniej) zdobyła Złoty Medal dla Żubrówki Białej oraz Srebrny Medal dla Żubrówki Czarnej. Kolejne wyróżnienia otrzymała Żubrówka Fresh Żu Kwaśna Cytryna, która została uhonorowana Srebrnym Medalem w kategorii „Vodka Infusion” (tł. Napoje na bazie wódki), a Brązowy Medal przypadł Juicy ŻU Wiśnia z Limonką.

Żubrówka była najwyżej nagrodzoną polską marką w całym konkursie, dlatego też otrzymała nagrodę Poland Vodka of The Year 2024.

Jesteśmy niesamowicie dumni z otrzymanych wyróżnień w New York International Spirits Competition. Te nagrody są dowodem na to, że udaje się nam tworzyć wyjątkowe produkty utrzymane w najwyższych standardach jakości docenianych nie tylko na rodzimej ziemi, ale również zagranicą – mówi przedstawiciel marki Żubrówka. Sukces Żubrówki jest nie tylko wyróżnieniem dla marki, ale także potwierdzeniem uznania dla polskiego przemysłu spirytusowego na arenie międzynarodowej – dodaje.

Żubrówka w nadchodzących miesiącach będzie kontynuować działania, mające na celu dostarczanie konsumentom wyjątkowych doznań smakowych, dążąc do kolejnych sukcesów i utrzymania statusu lidera w swojej kategorii.

 

[1] Żródło: https://nyispiritscompetition.com/winners/2024-winners/ (dostęp: 10.06.2024).

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ