Czech Mate – nadchodzi paragonowa loteria Kozel
„Czech Mate” – to hasło konsumenckiej loterii paragonowej przygotowanej przez markę Kozel. Już od 1 lipca br. do wygranie będzie 12 atrakcyjnych wycieczek do czeskiej Pragi oraz tysiące innych nagród. Loteria potrwa do 22 września 2024.
Marka Kozel, należąca do Kompanii Piwowarskiej przygotowała wyjątkową promocję dla konsumentów, której osią komunikacyjną rozgrywka i nawiązanie do słynnego „szach mata” w grze w szachy. Loteria „Czech Mate” polega na zakupie wybranego wariantu piwa Kozel i zarejestrowania dowodu zakupu na stronie loteriakozel.pl.
Do wygrania jest jedna z 12 atrakcyjnych wycieczek do czeskiej Pragi oraz jeden z tysiąca unikalnych, drewnianych zestawów szachów Kozel, w których wykorzystano nawiązanie do kontrastu ciemnego i jasnego piwa, a figurę skoczka zastąpiono postacią kozła Oldy – ikony marki występującej na opakowaniach wszystkich produktów. Dodatkowo konsumenci mogą wygrać też jeden z 5 tysięcy podwójnych zestawów oryginalnych kufli Kozel z rączką w kształcie koziego rogu.
– Tegoroczna loteria Kozel to czeski szach mat! Wystarczy zrobić pierwszy ruch i kupić jedno z naszych piw, a potem zarejestrować dowód zakupu by mieć szansę na wygraną. Zagraj z nami i poczuj dreszczyk emocji, jak przy dobrej partii szachów - mówi Sara Surowiec, Junior Brand Manager Kozel.
Loteria potrwa od 1 lipca do 22 września 2024 roku i obejmie wszystkie kanały dystrybucji, czyli on-trade, off-trade oraz e-commerce. Będzie mocno wspomagana zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w cyfrowych. Na jej potrzeby przygotowano spot tv oraz materiały POSM. Dodatkowo wyemitowane zostaną spoty digitalowe oraz kampania w social media.
Marka Kozel Kompanii Piwowarskiej na dobre rozgościła się na polskim rynku. Oprócz flagowego piwa Kozel Ležák, w portfolio znalazły się dwa inne, kontrastowe względem siebie warianty – ciemny i zaskakująco lekki Kozel Černý, oraz lekki, z obniżoną zawartością
Komentarze