Partner serwisu
26 lipca 2024

in-Store Media Polska podsumowuje kampanie Flamin’ Hot oraz Pepsi w sieci Auchan

Kategoria: Aktualności

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii  przekąsek i napojów.

in-Store Media Polska podsumowuje kampanie Flamin’ Hot oraz Pepsi  w sieci Auchan

“To dla nas bardzo ciekawa realizacja - mówi Bartosz Domaradzki, Dyrektor Generalny in-Store Media Polska. Już sam brief, w którym mieliśmy wesprzeć w sklepie mariaż dwóch komplementarnych produktów: nowego smaku Flamin’ Hot dla Lays, Cheetos
i Doritos oraz nowej odsłony Pepsi był dla nas ciekawym wyzwaniem. Dzięki temu, że te dwie kampanie toczyły się równolegle w dwóch alejach sklepowych Konsument mógł poczuć ten zasięg, a marki zyskały dużą widoczność. Nasza firma bada zarówno globalnie jak i lokalnie zachowania Konsumenta w sklepie na bieżąco, stąd jesteśmy
w stanie dobrać najbardziej efektywne nośniki do danej kampanii, produktu oraz kategorii”- dodaje Domaradzki.

Kampanie FritoLay i Pepsi rozpoczęły się z końcem maja, i zakończyły się 26.06 br. Branding Flamin’ Hot oraz nowej szaty graficznej Pepsi był widoczny w Auchan na wielkoformatowych naklejkach podłogowych XL oraz XXL (czyli naklejkach podłogowych mierzących do 25 m długości
i 2,5 m szerokości), na hangerach przy wejściu do alei, przy półce na stopperach oraz wobblerach.

O in-Store Media:

in-Store Media międzynarodowa agencja shopper marketingu, która specjalizuje się w zarządzaniu przestrzenią reklamową w sieciach handlowych. W ubiegłym roku Grupa in-Store Media świętowała 25-letnią obecność w branży globalnego shopper marketingu. Obecnie działa na 3 kontynentach, współpracuje z ponad 70 detalistami i ponad 1600 markami. Prowadzi swoją działalność w 8 krajach: Hiszpanii, Meksyku, Argentynie, Portugalii, Chile, Filipinach, Francji oraz w Polsce. Na polskim rynku firma jest obecna od ponad 10 lat. Jest również wyłącznym partnerem sieci Auchan, Carrefour oraz Kaufland, łącznie obsługuje ponad 500 hipermarketów i supermarketów w Polsce. https://in-storemedia.com/pl/ Link do badania Shopper Barometr Polska 2022: https://bit.ly/3HakYpY

 

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ