Partner serwisu
10 października 2024

Świętowanie 50 lat serka z krówką Rolmlecz trwa!

Kategoria: Aktualności

Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie istnienia kultowego serka z krówką.  „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” –  to przesłanie, które działaniom marketingowym marki towarzyszyć będzie do końca 2024 roku. 
 

Świętowanie 50 lat serka z krówką Rolmlecz trwa!

Kampania skupia się na podkreśleniu, że mimo upływu czasu i ewolucji otaczającego nas świata, smak serka Rolmlecz pozostaje niezmienny i że już kilku pokoleniom Polaków kojarzy się z dzieciństwem.

Urodzinowe działania promocyjne Rolmleczu łączą tradycyjne media z nowoczesnymi kanałami komunikacji. Osią kampanii jest spot telewizyjny, przedstawiający, jak my i nasza rzeczywistość zmieniliśmy się na przestrzeni ostatnich pięciu dekad, oczywiście w przeciwieństwie do doskonałego smaku serka marki Rolmlecz.

– Pokażemy wielbicieli serka z krówką – każdego z charakterystyczną dla swoich czasów fryzurą, mieszkaniem, ubraniem, a nawet słownictwem. Zawsze jednak będą mieli to samo na myśli: że nasz serek jest pyszny – niezmiennie od 50 lat! – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

– Aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, także tych z młodszego pokolenia, postawiliśmy ponadto na szeroko zasięgowy digital i platformy VOD. Jubileuszowe kreacje wyróżniają się oryginalnością i humorem, a interaktywne posty w mediach społecznościowych dodatkowo angażują fanów marki Rolmlecz. 

Ogólnopolska kampania telewizyjna będzie trwać do drugiej połowy listopada, a reklamy zobaczymy w głównych stacjach: TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych. Dodatkowo przed wybranymi programami pojawią się billboardy sponsorskie.

W kanale digital aktywność marki obejmie kampanię display i działania w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, Instagramie i TikToku. Zobaczymy na nich filmy, grafiki i memy pokazujące kontrast między przeszłością a teraźniejszością, zawsze z serkiem Rolmlecz w tle. 

W Internecie pojawią się także artykuły sponsorowane, a marka już zachęca konsumentów do wzięcia udziału w konkursie online, stworzonym specjalnie z okazji 50-lecia serka z krówką. Wystarczy wejść na stronę http://odmleczarzy.pl/konkurs, ułożyć puzzle o wybranym poziomie trudności oraz opisać swoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa. Na autorów najpiękniejszych wspomnień czekają atrakcyjne nagrody. 

Aktualnie serek z krówką Rolmlecz dostępny jest w sześciu smakach: naturalnym, waniliowym, waniliowym z laską wanilii, truskawkowym, czekoladowym, a od stycznia 2024 – także stracciatella. Można go kupić w opakowaniach 150 g, 200 g lub 4 x 150 g. Do końca roku serek waniliowy znajdziemy na sklepowych półkach ze specjalną, urodzinową etykietą.

źródło: informacja prasowa Mlekpol
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ