Partner serwisu
14 października 2024

Kawa i moda idą ze sobą w parze. Festiwal Smaku i Stylu trwa we wszystkich sklepach Tchibo

Kategoria: Aktualności

Pokazy kawowe i degustacje ziaren premium, zestawy ubrań skompletowane przez profesjonalną stylistkę, oraz szereg atrakcyjnych promocji. To wszystko czeka na klientów sklepów Tchibo w całej Polsce podczas trwającego od początku października Festiwalu Smaku i Stylu. Akcji towarzyszy kampania marketingowa realizowana w mediach tradycyjnych i internetowych, social mediach oraz kanałach własnych Tchibo.

Kawa i moda idą ze sobą w parze. Festiwal Smaku i Stylu trwa we wszystkich sklepach Tchibo

Tchibo, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, oferuje nie tylko przyjazną przestrzeń zakupową, ale także wyjątkowe doświadczenia, zarówno kawowe, jak i modowe. W ramach Festiwalu Smaku i Stylu klienci mogą skorzystać z porad przeszkolonych przez stylistkę wizerunku i ekspertkę modową oraz influencerkę Karolinę Kotas doradców, a także zaopatrzyć się w skompletowane przez nią stylizacje, idealne na jesień. W lokalach nie zabraknie również atrakcji dla miłośników kawy. W dniach 10-12 października odbędą się tam pokazy kawowe i degustacje kaw Tchibo, zaś w weekend 17-19 października prezentacja ekspresów i maszyn z portfolio marki.  

– Coroczny Festiwal Smaku i Stylu to dowód, że kawa i moda idą ze sobą w parze. Choć od początku roku w naszych sklepach własnych realizujemy strategię skoncentrowaną na kawie, nie zapominamy o fanach wysokiej jakości odzieży Tchibo. Z myślą o nich nasi doradcy przeszli szkolenie, na temat obowiązujących w tym sezonie trendów jesiennych. Dzięki temu pomogą nie tylko w doborze kawy odpowiadającej preferencjom podniebienia, ale także w skompletowaniu szytej na miarę stylizacji. A to wszystko w atrakcyjnych festiwalowych cenach – mówi Olga Tobiasz, Shops Marketing Manager
w Tchibo.

Modą i kawą człowiek żyje

Zestawy ubrań, starannie dobrane przez Karolinę Kotas są dostępne we wszystkich sklepach Tchibo. Podczas wcześniej przeprowadzonych warsztatów z pracownikami ekspertka prezentowała, jak kreatywnie łączyć ubrania z oferty Tchibo, aby stworzyć modne i funkcjonalne sety ubraniowe na jesień.

Nie od dziś wiadomo, że po udanych zakupach warto zrelaksować się przy filiżance ulubionej kawy. Podczas odbywających się w dniach 10-12 października degustacji i pokazów kawowych, konsumenci będą mieć okazję skosztować tych z portfolio Tchibo. Wśród nich będą m.in. ziarna z limitowanej edycji Rarität. Co roku na rynku pojawia się ok. 5 wariantów kaw z tej linii, dostępnych tylko do wyczerpania zapasów w sklepach własnych Tchibo. Każdy Rarität pochodzi z innego regionu, ale w całości z jednej plantacji i posiada swoje charakterystyczne nuty smakowe. Delektowanie się pozycjami z tej serii jest więc jak kawowa podróż dookoła świata. Aby smak i aromat ulubionej kawy towarzyszyły nam również w domu, warto wziąć udział w warsztatach przygotowywania kawy, m.in. za pomocą french pressu.

Wielbiciele „ekspresowych” rozwiązań powinni zaś rozważyć udział w zaplanowanej na 17-19 października prezentacji ekspresów z portfolio Tchibo.

Podczas nich bariści zaprezentują, jak w prosty sposób – dobierając odpowiednią maszynę oraz ziarna – cieszyć się napojem jak z profesjonalnej kawiarni, nie wychodząc z domu.

Festiwal na każdą kieszeń

Festiwal Smaku i Stylu to uczta dla podniebienia i portfela. Każdy tydzień festiwalu przynosi nowe promocje, zmieniające się jak jesienne liście. Przez cały czas trwania akcji, zarówno w kawiarni, jak i w sklepie, czekają na klientów specjalne „Zestawy festiwalowe” w supercenach. Miłośnicy słodkości mogą delektować się aromatycznym ciastem marchewkowym w towarzystwie kremowej kawy karmelowej. Z kolei entuzjaści domowego parzenia znajdą idealny duet: stylowy french press z wyborną kawą Rarität. To doskonała okazja, by odkryć nowe smaki i zabrać odrobinę jesiennego nastroju do domu.

Akcja będzie wspierana przez działania komunikacyjne, m.in. kampanię reklamową w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami, koordynowane przez agencję GoldenSubmarine. Zaplanowano także promocję w radiu oraz mediach własnych Tchibo.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ