Zasmakuj kawy GRYCAN
Lodziarnio-kawiarnie Grycan zapraszają na wyborną kawę! W ramach oferty ZASMAKUJ NASZEJ KAWY na Gości czekają 3 różne odsłony: klasyczne Americano, Cappuccino z gęstą mleczną pianką oraz deserowe i apetyczne Latte Macchiato Karmel. Każda z propozycji dostępna jest w promocyjnej cenie. Oferta obowiązuje do 3 grudnia.
– Każda filiżanka kawy Grycan, przygotowywana przez naszych wykwalifikowanych baristów, to niezapomniane doświadczenie głębokiego smaku i intensywnego aromatu, pochodzącego z naszej unikalnej mieszanki – najwyższej jakości ziaren arabiki i robusty. „Zasmakuj NASZEJ KAWY” to wyjątkowa oferta zawierająca nie tylko doskonałe propozycje, ale przede wszystkim zachętę, aby uczynić swój dzień lepszym z filiżanką doskonałej kawy. Serdecznie zapraszamy do podarowania sobie kilku przyjemnych chwil delektując się wybornym smakiem w naszych lodziarnio-kawiarniach – mówi Elżbieta Grycan, właścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.
Oferta Zasmakuj NASZEJ KAWY obejmuje trzy BESTSELLEROWE kawy w bardzo atrakcyjnych cenach:
Americano – klasyczne, pełne smaku i aromatu podwójne espresso przedłużane wodą. Kawa na każdą okazję! Cena: 9,90 zł (najniższa cena z 30 dni przed obniżką 12,90 zł).
Cappuccino – na bazie pojedynczego espresso z mlekiem ze spienionym mlekiem. Apetycznie podana, doskonale komponuje się z ciastami oraz lodami. Cena: 11,90 zł (najniższa cena z 30 dni przed obniżką 14,90 zł).
Latte Macchiato Karmel – warstwowa, aromatyczna kawa na bazie pojedynczego espresso z mleczną pianką, słodkim sosem karmelowym oraz chrupiącymi płatkami migdałów. Obowiązkowy wybór podczas spotkań w gronie najbliższych.
Cena: 14,90 zł (najniższa cena z 30 dni przed obniżką 18,90 zł).
Oferta Zasmakuj NASZEJ KAWY wsparta zostanie kampanią marketingową obejmującą zróżnicowane kanały komunikacji. Działania w internecie obejmą reklamę w social mediach oraz współpracę z influencerami. W wybranych galeriach handlowych wykorzystane zostaną materiały drukowane dużego formatu oraz działania z zakresu digital outdoor. Kampania rozpocznie się od początku listopada. Wspierają ją agencje takie jak: Golden Submarine, Admetrics, Territory Influence oraz Mirage Studio.
Komentarze