Partner serwisu
31 października 2024

Polski gin podbija Chiny

Kategoria: Alkohole

Guangzhou, Shenzhen, Chengdu, Wuhan, Tianjin, Beijing, Hangzhou i Shanghai – czyli 8 największych chińskich miast w tydzień! Tak wyglądał plan wielkiego torunée  po Chinach w wykonaniu Marka Posłusznego – ambasadora Ginu Lubuskiego. To pierwsza taka forma wsparcia marki na rynku zagranicznym. Co ciekawe, produkowany w Toruniu Gin Lubuski jest ginem nr 6 na całym rynku chińskim, a 4-tym w kanale HoReCa.

Polski gin podbija Chiny

Show z Lubuskim

W ciągu tygodnia Marek Posłuszny, pięciokrotny mistrz świata w dziedzinie barmanów flair, wieloletni ambasador Ginu Lubuskiego, odwiedził 8  największych chińskich miast.

W wyselekcjonowanych lokalach był gościem specjalnym – występując w roli barmana, serwował drinki, a także przeprowadzał szkolenia, prezentując możliwości przygotowania koktajli na bazie produktów z linii Lubuski. Ten, kto zna Polaka, wie, że za barem potrafi zrobić prawdziwe show.

- Ostatni raz byłem w Chinach w 2018 roku i niesamowite jest to, jak szybko zmienia się ten kraj, jego obywatele, a jeżeli chodzi o kulturę koktajlową, to również profile smakowe i upodobania Chińczyków – relacjonuje Marek Posłuszny. - Bywałem w Chinach wielokrotnie i zawsze było tak, że preferowane były drinki słodkie i słodko-kwaśne, a  tym razem większość gości szukała smaków wytrawnych, kwaśnych, gorzkich, a pewno mniej słodkich niż w poprzednich latach. Gin Lubuski wykorzystywany jest tam głównie w drinkach typu short oraz long. Często stanowi bazę słodko-kwaśnych kombinacji w stylu „sour cocktails”, a także różnorodnych musujących koktajli typu Spritz czy Collins o smakach lekkich, orzeźwiających i nie za słodkich – zauważa barman.

Pokazać świat marki

- To jedna z form wsparcia marki na rynku zagranicznym - przyznaje Anna Sakalakis, Zastępca Dyrektora ds. Eksportu w firmie Henkell Freixenet Polska.  – GL jest obecny w Chinach od 2011 roku i jest już 4. ginem w kanale HoReCa. Stawiamy sobie kolejne cele i chcemy jeszcze bardziej poprawiać naszą pozycję na tym rynku. Cała akcja pozwoliła dotrzeć do dużej ilości nowych konsumentów i zaprezentować im świat naszej marki. Warto zaznaczyć, że Chińczycy są bardzo aktywni  w social mediach, dla wielu z nich to ważna forma komunikacji. Dzięki publikowanym przez uczestników szkoleń i klientów baru filmikom i zdjęciom, nasz partner w Chinach estymuje wielomilionowy zasięg w mediach społecznościowych. Był to z pewnością kolejny ważny krok w realizacji naszej strategii biznesowej – mówi Anna Sakalakis.

Made in Poland

Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska, to najpopularniejszy gin w Polsce[1]. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Do wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne – np. warianty infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. Na sklepowych półkach znaleźć można m.in. Gin Lubuski Bitter Orange, Lubuski Fresh Lime, Lubuski Botanic Light czy Lubuski Free.

Od 2009 roku marka należy do firmy Henkell Freixenet Polska, a produkcja Ginu Lubuskiego odbywa się w  Toruniu.

 

[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wolumenowa, w okresie W 31 2023 – W 30 2024, w kategorii: Gin

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ