Partner serwisu
21 listopada 2024

Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepach

Kategoria: Aktualności

W hipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce stanęły właśnie świąteczne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Ich bohaterem jest zarówno marka Mionetto, jak i Freixenet.  - W tym szczególnym, świąteczno - noworocznym czasie, stawiamy na rozpoznawalne i pewne marki – mówią przedstawiciele firmy.

Czas celebracji

Choć wina musujące pijemy już niemal cały rok, czas Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra, to dla nich szczególny moment. Dlatego w świątecznej ofercie firmy Henkell Freixenet Polska nie zabraknie ani znakomitego włoskiego prosecco, ani wyrafinowanej hiszpańskiej cavy.

- Mionetto Prosecco, czyli ulubione prosecco Polaków, to oczywiście nasza propozycja dla wszystkich tych, którzy będą chcieli celebrować ten wyjątkowy czas – mówi Tomasz Potrzebowski, Międzynarodowy Ekspert ds. Rozwoju Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. - To idealne wino zarówno gdy myślimy o świątecznym obiedzie, jak i gdy  szukamy czegoś odpowiedniego na  tradycyjny, noworoczny toast. Mionetto Prosecco jest też składnikiem wielu modnych koktajli, które są nieodłącznym elementem sylwestrowej zabawy i które z powodzeniem można przygotować w domu – tłumaczy ekspert.

„Złożenie” kultowego pomarańczowego drinka jest niezwykle proste z produktami marki Mionetto. Wystarczy połączyć Mionetto Prosecco z Mionetto Aperitivo, dodać odrobinę wody gazowanej, lód oraz plaster pomarańczy i Mionetto Spritz gotowy!

Co równie ważne, na sklepowych półkach dostępne są także produkty marki Mionetto, które pozwalają na „złożenie” bezalkoholowej wersji słynnego pomarańczowo koktajlu.

Z czym najlepiej go serwować?

 Dojrzewające szynki, delikatne sery, świeże owoce, sałatki, czy przekąski z owocami morza lub warzywami to dla niego wyborowe towarzystwo!

Cava przez „c”

Drugą  ważną marką w portfolio Henkell Freixenet Polska jest Freixenet. To linia obejmująca niezwykle bogatą ofertę win – od spokojnych po musujące. I tu na szczególną uwagę zasługuje  Cava Cordon Negro – ikoniczne hiszpańskie wino, które w tym roku świętuje 50. urodziny.

- Obok charakterystycznej, niezwykle eleganckiej, czarnej, lekko oszronionej butelki trudno przejść obojętnie – mówi Tomasz Potrzebowski. -  Ale Cava Cordon Negro to nie tylko design i piękna historia zamknięta  w szkle. To idealny kompan dla wielu świątecznych potraw. Warto dodać, że wraz z rozwojem wiedzy winiarskiej Polaków, popularność hiszpańskich bąbelków rośnie. Można powiedzieć, że cava to kolejny stopień wtajemniczenia w świat „musiaków” – uważa ekspert.

Zgodnie z trendami

Świąteczna oferta firmy Henkell Freixenet Polska to także bogata reprezentacja produktów 0%. Bez nich nie ma już dobrze zbudowanej półki winiarskiej.

- Stale rozwijający się trend NoLo to także obszar, w którym chcemy zaoferować konsumentom najlepsze jakościowo produkty. Bezalkoholowy odpowiednik wina musującego – Mionetto –  oraz szeroka gama produktów Freixenet 0% to propozycja, dla wszystkich tych, którzy chcą świętować, nie wykorzystując do tego celu wina lub innych alkoholi – mówi Tomasz Potrzebowski.

Szyte na miarę

Świąteczne ekspozycje marki Mionetto i Freixenet stanęły właśnie w hipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce. Są różnorodne, bo dopasowane do  formatów placówek handlowych. Tak efektowne i starannie przygotowane ekspozycje sklepowe to specjalność firmy Henkell Freixenet Polska.

- To  coś, co zdecydowanie wyróżnia nasze produkty – przyznaje Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. -  Pamiętajmy, że 70 % decyzji zakupowych odbywa się w sklepie. Bardzo ważne jest zatem, jak produkt wygląda i jak jest wyeksponowany. My staramy się tworzyć nasze materiały POS wg zasady – być widocznym, być dostępnym, ale też  „be wow” – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.

Ekspozycje z winami marki Freixenet podzielono tym razem na dwa „światy”.

- Jeden to ten, który pewnie bardziej przypadnie do gustu paniom, czyli wina zamknięte w jasnych, kryształowych butelkach, drugi natomiast to świat Cavy Cordon Negro, która jest prawdziwą gwiazdą w naszym portfolio. Ciemny kolor  butelki nadał  naszym ekspozycjom spektakularnego charakteru. Ciekawi jesteśmy niezmiernie reakcji naszych klientów – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.

 Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet będą gościły w sklepach do  stycznia 2025 r.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ