Duży robi krafta – świąteczne piwo koncepcyjne od Carlsberg Polska
W przedświątecznym okresie Carlsberg Polska uwarzył „Piwo na choince” - koncepcyjną, limitowaną, propozycję, która łączy rzemieślniczą finezję ze świątecznym klimatem. Jak twierdzi Rafał Pieprzny, Menedżer ds. Produkcji „pokazujemy, że duzi mogą robić krafta, bo nie liczy się wielkość garnków, ale pasja i pomysł”.
Piwo inspirowane naturą i świętami
„Piwo na choince” to nowoczesna interpretacja piwa świątecznego. Receptura powstała na warsztatach z udziałem piwowarów z trzech Browarów: Okocim, Kasztelan oraz Bosman, przy współpracy z zespołem rozwoju produktów oraz specjalistów ds. jakości.
Piwo uwarzone z dodatkiem pędów sosny, wzbogacone ekstraktem z igieł świerkowych i naturalnym aromatem pomarańczowym, zaskakuje nietuzinkowym profilem smakowym. Subtelne leśne nuty, cytrusowe akcenty z chmieli Citra i Cascade czynią z niego idealnego towarzysza okołoświątecznych spotkań.
„Piwo na choince” powstało w duchu rzemieślniczej pasji, z wykorzystaniem ręcznie dodawanych składników, co podkreśla jego unikalny, niemal artystyczny charakter. „Świat piwa może czerpać z niekonwencjonalnych pomysłów, a nasza tegoroczna propozycja świąteczna to manifest tego, co Carlsberg Polska ceni najbardziej – innowacyjności, zrównoważonego rozwoju i dbałości o detale” – wyjaśnia Marcela Mazurek, Menadżer Rozwoju Nowych Produktów Carlsberg Polska.
Innowacyjność i zrównoważony rozwój w jednym
„Piwo na choince” zostało uwarzone na słodzie z upraw stosujących zasady rolnictwa regeneratywnego. Rolnictwo regeneratywne to odpowiedź na masowe uprawy, które wyniszczają naszą glebę. Chcemy tak uprawiać jęczmień browarniany, żeby ziemi nie niszczyć, a ją odbudowywać. Chcemy poprawiać warunki wodno-powietrzne gleby i bioróżnorodność, redukując jednocześnie emisję CO2. Wyszło na to, że w trosce o planetę, uwarzyliśmy wyśmienite piwo – mówi Agata Koppa, Dyrektorka ESG w Carlsberg Polska.
Uwarzone, by się dzielić – limitowana seria na specjalne okazje
Świąteczna innowacja uwarzona została by się nią dzielić z pracownikami i bliskimi firmy Carlsberg Polska. Opakowanie w formie koszyczka z czerwoną kokardą jest alegorią prezentu, który można zabrać na okołoświąteczne spotkanie z przyjaciółmi.
Komentarze