Partner serwisu
16 grudnia 2024

Duży robi krafta – świąteczne piwo koncepcyjne od Carlsberg Polska

Kategoria: Aktualności

W przedświątecznym okresie Carlsberg Polska uwarzył „Piwo na choince” - koncepcyjną, limitowaną, propozycję, która łączy rzemieślniczą finezję ze świątecznym klimatem. Jak twierdzi Rafał Pieprzny, Menedżer ds. Produkcji „pokazujemy, że duzi mogą robić krafta, bo nie liczy się wielkość garnków, ale pasja i pomysł”.
 

Duży robi krafta – świąteczne piwo koncepcyjne od Carlsberg Polska

Piwo inspirowane naturą i świętami

„Piwo na choince” to nowoczesna interpretacja piwa świątecznego. Receptura powstała na warsztatach z udziałem piwowarów z trzech Browarów: Okocim,  Kasztelan oraz Bosman, przy współpracy z zespołem rozwoju produktów oraz specjalistów ds. jakości. 

Piwo uwarzone z dodatkiem pędów sosny, wzbogacone ekstraktem z igieł świerkowych i naturalnym aromatem pomarańczowym, zaskakuje nietuzinkowym profilem smakowym. Subtelne leśne nuty, cytrusowe akcenty z chmieli Citra i Cascade czynią z niego idealnego towarzysza okołoświątecznych spotkań. 

„Piwo na choince” powstało w duchu rzemieślniczej pasji, z wykorzystaniem ręcznie dodawanych składników, co podkreśla jego unikalny, niemal artystyczny charakter. „Świat piwa może czerpać z niekonwencjonalnych pomysłów, a nasza tegoroczna propozycja świąteczna to manifest tego, co Carlsberg Polska ceni najbardziej – innowacyjności, zrównoważonego rozwoju i dbałości o detale” – wyjaśnia Marcela Mazurek, Menadżer Rozwoju Nowych Produktów Carlsberg Polska.

Innowacyjność i zrównoważony rozwój w jednym

„Piwo na choince” zostało uwarzone na słodzie z upraw stosujących zasady rolnictwa regeneratywnego. Rolnictwo regeneratywne to odpowiedź na masowe uprawy, które wyniszczają naszą glebę. Chcemy tak uprawiać jęczmień browarniany, żeby ziemi nie niszczyć, a ją odbudowywać. Chcemy poprawiać warunki wodno-powietrzne gleby i bioróżnorodność, redukując jednocześnie emisję CO2. Wyszło na to, że w trosce o planetę, uwarzyliśmy wyśmienite piwo – mówi Agata Koppa, Dyrektorka ESG w Carlsberg Polska. 

Uwarzone, by się dzielić – limitowana seria na specjalne okazje

Świąteczna innowacja uwarzona została by się nią dzielić z pracownikami i bliskimi firmy Carlsberg Polska. Opakowanie w formie koszyczka z czerwoną kokardą jest alegorią prezentu, który można zabrać na okołoświąteczne spotkanie z przyjaciółmi.

źródło: informacja prasowa Carlsberg
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ