Ikona niemieckiego futbolu i polska businesswoman łączą siły - Lothar Matthäus ambasadorem marki BLITZbee
Legendarny piłkarz Lothar Matthäus rozpoczął współpracę z BLITZbee - producentem innowacyjnych i naturalnych napojów funkcjonalnych, które podbijają międzynarodowy rynek. Marka, której współwłaścicielką jest Polka - Klaudia Saferna, tworzy zdrowe napoje na bazie naturalnych składników. Matthäus jako ikona światowego futbolu został ambasadorem BLITZbee, aby wspólnie z jej twórcami podnosić świadomość na temat zdrowego stylu życia i żywności funkcjonalnej.
BLITZbee rewolucjonizuje rynek napojów funkcjonalnych, oferując produkty oparte na miodzie z dodatkiem naturalnych soków z cytryny i limonki, które nie zawierają w składzie białego cukru i dodatków chemicznych. Produkty marki to odpowiedź na rosnące potrzeby konsumentów poszukujących zdrowej alternatywy dla klasycznych napojów energetycznych. Dzięki innowacyjnemu podejściu BLITZbee zdobywa uznanie zarówno w Polsce, jak i za granicą. Teraz działania marki będzie wspierać Lothar Matthäus.
- Nasze napoje to coś więcej niż źródło energii - to naturalne wsparcie dla ciała i umysłu, wspomagające regenerację i koncentrację. Współpraca z Lotharem Matthäusem to dla nas nie tylko ogromne wyróżnienie, ale także kolejny krok w realizacji naszej wizji na rynku międzynarodowym. Jego wiara i zaangażowanie w naszą markę jest dla nas szansą, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów i zainspirować ich do podejmowania świadomych wyborów na co dzień. Wierzę, że wspólnie uda nam się zwiększyć świadomość konsumentów w obszarze żywności funkcjonalnej, biohackingu i dbania o dobre samopoczucie - mówi Klaudia Saferna, współwłaścicielka BLITZbee.
Lothar Matthäus został twarzą i ambasadorem marki. Jego sportowa pasja, wytrwałość i zdrowy styl życia współgrają z wartościami, które reprezentuje BLITZbee. W ramach wspólpracy legenda niemieckego futbolu będzie brać udział w działaniach promujących zdrowe napoje.
- BLITZbee to marka, która odzwierciedla moje podejście do życia - naturalność, energia, dążenie do celu i wytrwałość. Jako sportowiec od zawsze stawiam na zdrowie, regenerację i optymalizację swoich możliwości fizycznych, dlatego cieszę się, że mogę wspierać projekt, który łączy innowacyjność z troską o zdrowie - komentuje Lothar Matthäus, niemiecki piłkarz i ambasador BLITZbee.
BLITZbee i jej ambasador zapowiadają szereg inicjatyw. Marka z pomocą swojego ambasadora, chce inspirować do dbałości o zdrowie oraz dążenia do osiągania wyznaczonych celów w zrównoważony sposób. Częścią współpracy będzie produkcja filmowa opisująca historię osiągnięcia sukcesu (zarówno sportowca, jak i Klaudii Saferny i marki BLITZbee) i znaczenie zdrowego stylu życia. Zdjęcia do filmu już się rozpoczęły.
- Wspólnie z Lotharem przygotowujemy materiał, w którym opowiemy nasze historie i pokażemy, jak radzić sobie z trudnościami, które napotykamy w życiu i biznesie. Będzie to inspirująca opowieść o drodze do sukcesu, trudnościach na niej i o tym, jak radzić sobie z pojawiającymi się przeszkodami. Premiera filmu planowana jest jeszcze w tym roku. Obecnie trwają rozmowy z platformami streamingowymi, na których produkcja może być dostępna - zapowiada Klaudia Saferna, współwłaścicielka BLITZbee.
Współpraca pomiędzy Klaudią Saferną i Lotharem Matthäusem stanowi mocny akcent w międzynarodowej strategii marki BLITZbee i podkreśla jej globalne ambicje. Marka zdobywa coraz większe uznanie na świecie dzięki innowacyjnemu podejściu do zdrowych napojów funkcjonalnych.
Z danych Precedence Research wynika, że wartość globalnego rynku napojów funkcjonalnych w 2024 r. sięgnęła 233,94 mld USD. Przewiduje się, że do 2034 r. przekroczy on wartość ok. 437,48 mld USD, co oznacza roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) na poziomie 6,46% w latach 2024-2034.
Komentarze