Partner serwisu
26 lutego 2025

Nowości od Reese's na polskim rynku: Legendarna marka wprowadza tabliczki czekoladowe i orzechy w polewie

Kategoria: Aktualności

Kultowa marka Reese's, światowy lider w kategorii słodyczy z masłem orzechowym, wkracza w nowy etap ekspansji w Polsce. Już w drugim kwartale 2025 roku wprowadzone zostaną trzy innowacyjne produkty: tabliczki czekoladowe Reese's Peanut Butter Bar, ich biała wersja - Reese's White Peanut Butter Bar oraz orzechy w polewie - Reese's Dipped Peanuts. Nowości stanowią znaczące wejście marki w segment tabliczek czekoladowych oraz rozszerzenie oferty w kategorii przekąsek, otwierając nowy rozdział w blisko stuletniej historii marki.

Słodki amerykański romans - historia dwóch ikon, które zmieniły świat słodyczy

Historia Reese's to amerykańska opowieść o marzeniach i odwadze. Wszystko zaczęło się w 1928 roku, gdy Harry Burnett Reese, były pracownik Miltona S. Hersheya, stworzył rewolucyjne połączenie masła orzechowego i czekolady. Założona przez niego firma H.B. Reese Candy Company rozpoczęła od produkcji "Penny Cups" za jednego centa, by po latach stać się częścią imperium Hershey. Prawdziwy przełom nastąpił jednak w 1982 roku, gdy Reese's Pieces zagrały główną rolę w filmie "E.T." Stevena Spielberga, co potroiło sprzedaż w ciągu kilku miesięcy. Charakterystyczne pomarańczowe opakowanie i slogan "Nie ma złego sposobu na jedzenie Reese's" stały się ikonami amerykańskiej popkultury, a marka ugruntowała swoją pozycję jako synonim doskonałego połączenia słodko-słonego smaku.

Kultowy smak w nowej odsłonie

Nowe produkty zachowują kombinację smaku słodko-słonego, którą konsumenci pokochali w marce Reese's. Tabliczka łączy smak czekoladowy z charakterystycznym, kremowym nadzieniem z masła orzechowego. Dla tych, którzy lubią różne warianty, dostępna jest również biała wersja Reese's White Peanut Butter Bar. Reese's Bar to odpowiedź na potrzeby konsumentów poszukujących nowych formatów ulubionych słodyczy. Tabliczka jest idealna do dzielenia się z bliskimi lub stopniowego delektowania się charakterystycznym smakiem Reese's. Dlatego właśnie ona jest najpopularniejszym formatem słodyczy w Polsce.

Reese's Dipped Peanuts to starannie przygotowana kompozycja orzechów ziemnych w dwóch wariantach – w delikatnej polewie czekoladowej oraz w kremowej polewie z masła orzechowego. Produkt łączy naturalną chrupkość orzechów z wyrazistymi, komplementarnymi polewami, tworząc harmonijne połączenie słodkich i lekko słonych nut smakowych. Ta wielowarstwowa przekąska doskonale sprawdzi się zarówno podczas wieczornego relaksu przy filmie, jak i jako przyjemny dodatek do codziennych aktywności.

Produkty zostaną wprowadzone na rynek w drugim kwartale 2025 roku, ale sieci handlowe mogą już składać zamówienia za pośrednictwem SRG International - autoryzowanego dystrybutora marki Reese's w Polsce i wybranych krajach europejskich. Firma zapowiada intensywny rozwój dystrybucji na polskim rynku, a wprowadzenie nowych produktów jest częścią tej ekspansji.

źródło: Informacja prasowa - Sfera Group
fot. Informacja prasowa - Sfera Group
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ