Partner serwisu
17 lutego 2015

Limitowana kolekcja opakowań Carlsberg Vintage Label

Kategoria: Z życia branży

Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r. Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 roku, hasło „Carlsberg. Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.”, do którego marka zdecydowała się powrócić.

Limitowana kolekcja opakowań Carlsberg Vintage Label

Na odwrocie każdej puszki z kolekcji Carlsberg Vintage Label Series widnieją krótkie informacje nawiązujące do dat powstawania pierwowzorów etykiet i anegdoty związane z historią marki Carlsberg i jej twórców.

Każda z puszek odnosi się do znaczących momentów w historii marki:

Etykieta z 1871 roku upamiętnia moment gdy Carl Jacobsen, syn twórcy browaru Carlsberga - J.C. Jacobsena, otrzymał od ojca browar.

Etykieta z 1882 r. jest sygnowana przez mistrza piwowarstwa J. Jensena, który swoim podpisem gwarantował najwyższą jakość piwa Carlsberg.

Opakowanie Grand Prix Paris z 1889 r.  zostało stworzone z okazji zdobycia przez Carlsberg tytułu Najlepszego Piwa na Świecie na Wystawie Światowej w Paryżu w tym roku.

Opakowanie z etykietą z 1902 r.  przypominające  twórców i artystów pracujących dla Carlsberga.

 

 

 

źródło i fot. Carlsberg

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ