Limitowana kolekcja opakowań Carlsberg Vintage Label
Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r. Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 roku, hasło „Carlsberg. Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.”, do którego marka zdecydowała się powrócić.

Na odwrocie każdej puszki z kolekcji Carlsberg Vintage Label Series widnieją krótkie informacje nawiązujące do dat powstawania pierwowzorów etykiet i anegdoty związane z historią marki Carlsberg i jej twórców.
Każda z puszek odnosi się do znaczących momentów w historii marki:
![]() |
Etykieta z 1871 roku upamiętnia moment gdy Carl Jacobsen, syn twórcy browaru Carlsberga - J.C. Jacobsena, otrzymał od ojca browar. |
![]() |
Etykieta z 1882 r. jest sygnowana przez mistrza piwowarstwa J. Jensena, który swoim podpisem gwarantował najwyższą jakość piwa Carlsberg. |
![]() |
Opakowanie Grand Prix Paris z 1889 r. zostało stworzone z okazji zdobycia przez Carlsberg tytułu Najlepszego Piwa na Świecie na Wystawie Światowej w Paryżu w tym roku. |
![]() |
Opakowanie z etykietą z 1902 r. przypominające twórców i artystów pracujących dla Carlsberga. |
źródło i fot. Carlsberg