Nowy dyrektor sprzedaży w Carlsberg Polska
Mieszko Musiał, krajowy dyrektor sprzedaży Carlsberg Polska, obejmie od 16 lutego funkcję dyrektora ds. sprzedaży w regionie Europy Zachodniej Grupy Carlsberg. Jego miejsce zajmie Piotr Gondek, dotychczasowy menedżer ds. kluczowych klientów hurtowych.

Na nowym stanowisku Mieszko Musiał będzie odpowiadać za wdrożenie spójnego systemu i sprzedaży w obszarach handlu i gastronomii w krajach regionu Europy Zachodniej, w skład którego wchodzą m.in.: Dania, Finlandia, Francja, Norwegia, Polska, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Bułgaria, Estonia, Litwa, Łotwa, Grecja, Niemcy, Portugalia
i Włochy.
Mieszko Musiał rozpoczął karierę w Carlsberg Polska w 1998 roku i szybko awansował w strukturach działu sprzedaży, odpowiadając jako menedżer ds. kluczowych klientów za współpracę z największymi sieciami w Polsce. W 2007 roku został dyrektorem kanału nowoczesnego, a od 2010 roku piastuje obecne stanowisko. Zanim dołączył do Carlsberg Polska, odpowiadał za finanse w Grupie CanPack.
Piotr Gondek był dotychczas odpowiedzialny za współpracę z Grupą Eurocash. Na nowym stanowisku przejmie bezpośredni nadzór nad krajową sprzedażą w regionach.
źródło: Carlsberg