Dzik Polski Cydr w ponad 400 lokalach do końca tego roku
Bardzo dobre wyniki osiągnięte w 2014 roku, Dzik Polski Cydr ma zamiar poprawić w 2015. Mierzalną wartością tych prognoz ma być liczba pubów i restauracji, w których Dzik będzie dostępny. W kanale HoReCa już teraz jest on cydrem numer jeden.
Początkowo Dzik sprzedawany był w popularnych, stołecznych lokalach, a klientów przyciągał przede wszystkim sposobem podania, gdyż był rozlewany prosto z beczki, co dodawało mu wielu niepowtarzalnych walorów smakowych. 2014 rok można uznać za okres szerokiej ekspansji Dzika na cały kraj, a obecnie można go nabyć już w ponad 120 lokalach. Twórcy Dzika dzięki rozwojowi współpracy z hurtowniami, planują dotrzeć w bieżącym roku do ponad 400 lokali.
Sukces sprzedaży butelkowej
Satysfakcjonujące wyniki sprzedaży Dzika rozlewanego prosto z beczki zachęciły producentów do sprzedaży cydru w butelkach. Od września zeszłego roku można nabyć cydr Dzik również butelce. Dzięki temu marka sprostała oczekiwaniom konsumentów oraz lokali, gdzie do tej pory Dzik nie mógł być sprzedawany z beczki ze względu na brak miejsca za barem. Marka jest również dostępna w wybranych sklepach z alkoholami niszowymi.
„W związku z dużym zainteresowaniem naszą marką na terenie całej Polski, które przejawia się w licznych zapytaniach i pozytywnych opiniach konsumentów o produkcie, planujemy do końca roku być już we wszystkich województwach w kraju. Wierzę, że dzięki temu pozostaniemy cydrem numer 1 na rynku horeca” – mówi Kamil Mazuruk, przedstawiciel marki Dzik Polski Cydr.
Producenci po cichu liczą też na zmianę ustawy dotyczącej możliwości reklamowania cydru, co umożliwiłoby dalszy rozwój całej branży.
Źródło, fot.: www.dzikicydr.pl