Lech ICE – bitwa mixów piwnych
W maju rozpoczęła się rywalizacja dwóch wariantów Lecha ICE – doskonale znanego polskim konsumentom Lecha ICE Shandy oraz nowej pozycji na rynku – Lecha ICE Diesel, czyli mieszanki piwa z colą. Kampania ATL-owa składa się z serii spotów telewizyjnych, kampanii outdoorowej i digitalowej.
Kampania rozpoczęła się od mocnego uderzenia – Lech ICE Diesel rzucił wyzwanie wszystkim cytrusowym mixom piwnym. Nadszedł bowiem czas na rozpoczęcie rebelii i zakończenie raz na zawsze hegemonii cytrusów. Zwolennicy Shandy podjęli wyzwanie, odpowiadając luzem i pozytywnym nastawieniem do życia. Konsumenci muszą opowiedzieć się po jednej ze stron i zdecydować czy szukają w życiu emocji i wybierają Diesla, czy też dążą do harmonii i równowagi z Shandy.
Kreację kampanii przygotował warszawski oddział agencji GPD, produkcją spotów – wyreżyserowanych przez Pawła Borowskiego – zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, za postprodukcję odpowiada studio Platige Image. Kampanię w social media oraz działania Digital prowadzi agencja Lubię to, a za wszelkie działania Public Relations odpowiada agencja Publicon. Materiały trade’owe przygotował Afekt, zaś za nowy design opakowań odpowiedzialna jest agencja Mango Design. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Lech ICE Shandy oraz Lech ICE Diesel to mixy piwne tworzone z połączenia Lecha Premium oraz lemoniady (Shandy) i coli (Diesel). Są skierowane do osób, które poszukują nowych, ciekawych smaków oraz natychmiastowego orzeźwienia przez cały rok. Wyjątkowy smak mieszanki piwa i lemoniady jest już dobrze znany polskiemu konsumentowi – Lech ICE Shandy zadebiutował z wielkim sukcesem na polskim rynku w 2012 r. Wchodzący właśnie na rynek Lech ICE Diesel to unikalne połączenie dwóch najbardziej lubianych przez Polaków napojów – piwa i coli.
Jest to bardzo popularny mix w wielu europejskich krajach, m.in. w Niemczech i Austrii.
Źródło, fot: Kompania Piwowarska