Partner serwisu
02 czerwca 2015

Carlsberg NOX z nową reklamą telewizyjną

Kategoria: Alkohole

Od 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowany spot reklamowy nowego piwa -  Carlsberg NOX.

Carlsberg NOX z nową reklamą telewizyjną

30 sekundowy spot pokazuje nową markę w portfolio Carlsberg – Carlsberg NOX. Reklama prezentuje piwo jako propozycję skierowaną do młodych osób, które doskonały produkt cenią na równi z pięknym designem opakowania. W pełnym energii spocie, inspirowane nocą opakowanie rozbłyska laserami. Całość uzupełniają dynamiczne ujęcia nocnej zabaw, którym towarzyszy przebój Calvina Harrisa – Blame ft. John Newman. Koncepcja spotu opiera się na kreatywnym pomyśle – grze słów Nox-Noc.

 

Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Polaris, to unikalne wśród lagerów piwo wyróżnia wspaniały bukiet zapachowy z wyczuwalnym, subtelnym aromatem mięty pieprzowej i cytrusów oraz delikatną goryczką. Sprawia to, że piwo pije się niezwykle lekko i przyjemnie. Uwagę konsumentów przyciągnie z pewnością nowoczesne, unikalne na rynku, czarne opakowanie. - Piwa jasne pełne to nadal ponad 80% kategorii piwa w Polsce. Wiemy jednak, że konsumenci poszukują i są otwarci na nowości w tym segmencie. Carlsberg NOX to innowacyjny lager stworzony na pełne energii nocne imprezy.  Doskonałe piwo chmielone na zimno chmielem Polaris zamknięte w stylowym, nowoczesnym opakowaniu -  mówi Krzysztof Łojek, Brand Manager marki Carlsberg.

 

Koncepcję nowego spotu jak i wcześniejszego 8-sekundowego billboardu sponsorskiego przygotowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direct.

 

Źródło, fot. Carlsberg Polska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ