Partner serwisu
23 czerwca 2015

Tyskie Radler z nowym spotem telewizyjnym

Kategoria: Alkohole

22 czerwca zobaczymy nowy spot telewizyjny Tyskiego Radlera. To połączenie goryczki Tyskiego Gronie ze smakiem świeżych cytryn, pojawiło się na rynku z początkiem sezonu. Z najnowszego filmu reklamowego piwosze dowiadują się, że ta nowa odmiana Tyskiego gwarantuje prawdziwie rześkie orzeźwienie.

Tyskie Radler z nowym spotem telewizyjnym


– Miłośnicy radlerów poznali już naszą rześką propozycję na cieplejsze dni i docenili jej smak. Teraz chcielibyśmy im pokazać, jak wygląda świat Tyskiego Radlera – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek – Tyskie Radler to piwo dla osób, które mają poczucie humoru i potrafią złapać świeżą perspektywę na każdy dzień.
 
W nowym spocie w zabawny sposób zestawiono sąsiadujących ze sobą mężczyzn, którym wyjątkowo doskwiera panujący upał. Idealny i skuteczny sposób na rześkie orzeźwienie znajduje tylko jedna para przyjaciół. Jaki to sposób można będzie dowiedzieć się już dziś, oglądając reklamę w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Tyskie Radler otrzyma też wsparcie w internecie.
 
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Young&Rubicam. Spot telewizyjny 
w reżyserii Szymona Pawlika, przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Platige Image, a udźwiękowieniem Juice. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Communications.
 

Źródło fot.: Kkompania Piwowarska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ