Tyskie Radler z nowym spotem telewizyjnym
22 czerwca zobaczymy nowy spot telewizyjny Tyskiego Radlera. To połączenie goryczki Tyskiego Gronie ze smakiem świeżych cytryn, pojawiło się na rynku z początkiem sezonu. Z najnowszego filmu reklamowego piwosze dowiadują się, że ta nowa odmiana Tyskiego gwarantuje prawdziwie rześkie orzeźwienie.
![Tyskie Radler z nowym spotem telewizyjnym Tyskie Radler z nowym spotem telewizyjnym](Resources/../Resources/ar/18501/18603/1498524894cca7c4.jpg)
– Miłośnicy radlerów poznali już naszą rześką propozycję na cieplejsze dni i docenili jej smak. Teraz chcielibyśmy im pokazać, jak wygląda świat Tyskiego Radlera – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek – Tyskie Radler to piwo dla osób, które mają poczucie humoru i potrafią złapać świeżą perspektywę na każdy dzień.
W nowym spocie w zabawny sposób zestawiono sąsiadujących ze sobą mężczyzn, którym wyjątkowo doskwiera panujący upał. Idealny i skuteczny sposób na rześkie orzeźwienie znajduje tylko jedna para przyjaciół. Jaki to sposób można będzie dowiedzieć się już dziś, oglądając reklamę w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Tyskie Radler otrzyma też wsparcie w internecie.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Young&Rubicam. Spot telewizyjny
w reżyserii Szymona Pawlika, przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Platige Image, a udźwiękowieniem Juice. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Communications.
Źródło fot.: Kkompania Piwowarska