Partner serwisu
01 lipca 2015

Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem

Kategoria: Nowości na rynku

Piwo Specjal – bardzo popularna na rynku marka regionalna, dostępna na północy Polski – rozszerza rodzinę i wprowadza na rynek Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem. Niefiltrowany wariant będzie warzony, podobnie jak Specjal Jasny Pełny i Specjal Mocny, w elbląskim browarze, którego historia sięga 1872 roku.

Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem

Elbląscy browarnicy stworzyli nowy wariant Specjala – sztandarowej marki z Browaru z Elbląga. Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem recepturą i sposobem warzenia nawiązuje do najlepszych elbląskich tradycji piwowarskich sięgających XIV wieku i podkreśla lokalny rodowód nowego piwa.

Niefiltrowany wariant Specjala z elbląskiego browaru jest warzony tradycyjnymi metodami z rzemieślniczą dokładnością. Nowe piwo powstaje tak jak niegdyś z pominięciem filtracji. Efektem jest naturalna mętność, a smak zyskuje przyjemną goryczkę i pełny smak.

Lokalnego charakteru i unikatowości nadaje nowemu Specjalowi ostatni, dodawany podczas warzenia składnik – rokitnik. Jest to roślina rosnąca na wydmach nad Bałtykiem, w przeszłości wykorzystywana przez mieszkańców do robienia nalewek. Sięgnięcie po rokitnik w nowej recepturze przywołuje dawną tradycję i jest pełnym szacunku ukłonem piwowarów w stronę lokalnych korzeni i historii regionu.

 

Niefiltrowany wariant Specjala, warzony tradycyjnymi metodami w elbląskim browarze to zaproszenie do odkrywania unikalnych receptur i lokalnych składników – mówi Barbara Rychel, Kierownik Marketingu Marek Regionalnych Grupy Żywiec – W pełnym smaku niefiltrowanego piwa Specjal zawarta jest cała wielka historia elbląskiego browaru, jego lokalne korzenie i pasja ludzi, którzy w nim pracują.

 

Premiera Specjala Niefiltrowanego z Rokitnikiem odbyła się w czerwcu 2015 r. podczas Dni Elbląga. Aby podkreślić lokalny charakter marki, jako pierwsi do spróbowania nowego wariantu zostali zaproszeni mieszkańcy miasta, biorący udział w imprezie.

Już od początku lipca 2015 r. Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem pojawi się w sklepach na północy Polski: w województwach warmińsko-mazurskim, pomorskim oraz w kujawsko-pomorskim. Piwo zawiera 5% alkoholu i będzie dostępne w butelkach zwrotnych o pojemności 500 ml.

Wprowadzeniu towarzyszyć będzie kampania ATL i BTL, działania PR oraz zakrojone na szeroką skalę działania sponsoringowe. Marka będzie obecna na największych letnich eventach w regionie.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Just, planowanie i zakup mediów MediaVest, PR – agencja Roots PR, eventy marki przygotowuje agencja Top-Art.

 

Źródło, fot. Grupa Żywiec

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ